• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Groene lening AXA

stedem

Nieuw Lid
Lid geworden
17 feb 2010
Berichten
55
Waarderingsscore
0
Punten
6
Hallo,



Ik heb een offerte ontvangen bij AXA voor groene lening 30.000 euro op 30 jaar.



Tarieven met de 1.5% reeds vanaf getrokken

3.12 % voor een lening op 25 jaar

3.17 % voor een lening op 30 jaar vast

Jaarlijks fiskaal attest 40% van interest recuperen

Via hypothecaire volmacht



Is dit beetje goed voorstel voor regio Waregem?
 
Lid geworden
30 nov 2009
Berichten
120
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb een groene lening bij axa afgesloten - €17000 op 25j - aan 3.00%



Je kan altijd nog proberen er wat af te krijgen, normaal hebben ze wel nog wat marge.
 

stedem

Nieuw Lid
Lid geworden
17 feb 2010
Berichten
55
Waarderingsscore
0
Punten
6
yassin wrote:
Ik heb een groene lening bij axa afgesloten - €17000 op 25j - aan 3.00%



Je kan altijd nog proberen er wat af te krijgen, normaal hebben ze wel nog wat marge.



Hi Yassin,



Die 3% is inderdaad mooier tarief dan onze.

Voor de volledigheid, is de lening van je huis ook bij Axa en uw zichtrekeningen en is je inkomen hoger of lager dan 3000?

Want dan kan ik vergelijken. (begrijp het wanneer je op die inkomen vraag niet zou willen antwoorden)



Kan dan even m'n axa bankier vuur aan schenen leggen
 
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
290
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij AXA valt er niet meer "af te pingelen" op het tarief voor de groene lening. Het verkregen intrestpercentage w verkregen aan de hand van enkele parameters:



* reeds klant of niet

* ZR + BVZ + SSV ook bij AXA

* Beschikbaar inkomen > 2000 EUR



--> als dit allemaal in orde is gaat er 0.9% af van de affichagerentevoet.



Indien jezelf ( of je ouders) dan voor 50.000 EUR beleggingen of spaargelden hebben bij AXA kan er een speciaal "Happy you" tarief bekomen worden, wat wekelijks w vastgesteld en waar niet van afgeweken wordt door de hoofdzetel...



Ik kan het weten want werk bij AXA! :D
 

stedem

Nieuw Lid
Lid geworden
17 feb 2010
Berichten
55
Waarderingsscore
0
Punten
6
zoeloe wrote:
Bij AXA valt er niet meer "af te pingelen" op het tarief voor de groene lening. Het verkregen intrestpercentage w verkregen aan de hand van enkele parameters:



* reeds klant of niet

* ZR + BVZ + SSV ook bij AXA

* Beschikbaar inkomen > 2000 EUR



--> als dit allemaal in orde is gaat er 0.9% af van de affichagerentevoet.



Indien jezelf ( of je ouders) dan voor 50.000 EUR beleggingen of spaargelden hebben bij AXA kan er een speciaal "Happy you" tarief bekomen worden, wat wekelijks w vastgesteld en waar niet van afgeweken wordt door de hoofdzetel...



Ik kan het weten want werk bij AXA! :D







- We zijn reeds jaar en dag klant , ouders en broers, zussen ook allemaal , allemaal zeker boven de 50.000 € :wink:

- Hypotheek lening ook bij hen

- Schuldsaldo

- ZR? weet begot niet wat je hiermee bedoelt :)

- Brandverzekering ook bij Axa

- Inkomen > 2000



We hebben een Happy You status (4 smileys ?? )



Kan er daar nog wat vanaf denk je?
 
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
290
Waarderingsscore
0
Punten
0
smileys hebben niks met woonkrediet te maken maarmet extra voordelen op de verzekeringen. Vraag eens nna aan je bankagent of je ouders het happy you statuut hebben. Indien ja, dan heb je al het beste tarief gekregen. Indien niet, zul je het moeten doen met de korting van -0.9 op de affichagerentevoet.

En zoals reeds gezegd , bij AXA " kan er niets meer vanaf".

Ik moet wel eerlijk zeggen, ik werk bij AXA en kon zelf ook maar het happy you tarief krijgen, ook al werk ik voor AXA , zelfs voor werknemers gaat er dus niets "extra" vanaf.

Ik heb dan ook mijn lening bij een andere bank afgesloten aan betere voorwaarden , mn 30 jaar vast bij KBC aan 4.21%.



Groetjes, Kevin
 

stedem

Nieuw Lid
Lid geworden
17 feb 2010
Berichten
55
Waarderingsscore
0
Punten
6
zoeloe wrote:
smileys hebben niks met woonkrediet te maken maarmet extra voordelen op de verzekeringen. Vraag eens nna aan je bankagent of je ouders het happy you statuut hebben. Indien ja, dan heb je al het beste tarief gekregen. Indien niet, zul je het moeten doen met de korting van -0.9 op de affichagerentevoet.

En zoals reeds gezegd , bij AXA " kan er niets meer vanaf".

Ik moet wel eerlijk zeggen, ik werk bij AXA en kon zelf ook maar het happy you tarief krijgen, ook al werk ik voor AXA , zelfs voor werknemers gaat er dus niets "extra" vanaf.

Ik heb dan ook mijn lening bij een andere bank afgesloten aan betere voorwaarden , mn 30 jaar vast bij KBC aan 4.21%.



Groetjes, Kevin





Hi Kevin,



We hebben "silver" status. Verandert dit iets aan de zaak denk je of kan ik nog vragen om die 0.9 er vanaf te krijgen?

Heb je trouwens als bankier weet van andere scherpere tarieven? :)



Steven
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan