• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Gratis opvulgrond +/- 20m3

Lid geworden
13 mrt 2021
Waarderingsscore
9
Punten
3
Gratis op te halen opvulgrond +/- 20m3, regio Heist-op-den-berg.

janaxis

Actief Lid
Lid geworden
19 mrt 2011
Waarderingsscore
55
Punten
28
Ik heb hier ook nog 2 PMD zakken die gratis op te halen zijn ;)

Als je het vervoer er gratis bij aanbiedt, heb je misschien wat meer kans. Maar voor zo'n kleine hoeveelheid zou ik gewoon onmiddellijk laten afvoeren, dan ben je van de miserie af. Als je het nu stockeert en zit je er nog een hele tijd op te kijken en moet je later het dubbel betalen om het te laten weghalen.

Is hier eigenlijk al iemand via een zoekertje van opvulgrond afgeraakt?

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Waarderingsscore
765
Punten
113
Ja, met betalen van het vervoer :)

Kaffe

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 jun 2013
Waarderingsscore
832
Punten
113

Als je het vervoer er gratis bij aanbiedt, heb je misschien wat meer kans. Maar voor zo'n kleine hoeveelheid zou ik gewoon onmiddellijk laten afvoeren, dan ben je van de miserie af. Als je het nu stockeert en zit je er nog een hele tijd op te kijken en moet je later het dubbel betalen om het te laten weghalen.

Eerlijkheidshalve? Heb de mijne ook zelf weggevoerd. Maar ik ben nu op zoek naar propere aanvulgrond en er staat bar weinig op tweedehands en marketplace. Ik dacht altijd dat het daar vol stond maar valt dik tegen.

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Waarderingsscore
765
Punten
113

Eerlijkheidshalve? Heb de mijne ook zelf weggevoerd. Maar ik ben nu op zoek naar propere aanvulgrond en er staat bar weinig op tweedehands en marketplace. Ik dacht altijd dat het daar vol stond maar valt dik tegen.
En hier? https://gronddepot.be/

Kaffe

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 jun 2013
Waarderingsscore
832
Punten
113

En hier? https://gronddepot.be/
Ik had daar inderdaad ook al eens een bordje van tegengekomen. Moet die mannen eens contacteren want ik weet niet of ik aan 50 kuub geraak en of ze die enkel op straat willen afzetten. Ze doen daar hier nogal moeilijk over.

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.172
Punten
113
Ik was bij het uitgraven van onze vijver van plan om een briefje te printen en rond te dragen hier in de gemeente. Iemand opvulgrond nodig? Ik kom het gratis brengen... Ik zei dat tegen iemand die direct meer dan de helft kon gebruiken :), dus een gelukje... De bovenste grond had ik zelf nodig, dus die heb ik ook zelf gebruikt, de rest is afgevoerd wegens te weinig om nog de moeite voor te doen :).

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan