• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2023 in gent aan! Niet geldig op zondag

Gratis cc 20m² betonklinkers te Zoersel

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
5.841
Punten
113
Ongeveer 20m²,

kan ook 25m² zijn,

geen goesting om just op te meten.

betonklinkers 20x8x7 ( of zoiets, zie boven)

vuil , nog met hier en daar wat groes eraan van het uitbreken en nee ik kuis ze niet.

ruw, want het zijn de oude nog.

Nog een jaar of 100 en het zijn antieke.

Kleur, oorspronkelijk roodbruin , vuilzwart van het meer dan 30 jaar liggen.

Nu is er ongeveer cc10m² uitgebroken, staan op 5 paletten ( heb geen frontlader van 3 ton)

Vooraan, aan de straat... misschien zijn ze nu aan ' t inladen????

Na afspraak met mij, kan je deze gratis en voor niks komen afhalen.

De rest volgt pas binnen een paar weken.

Paletten heb ik zeer graag terug ( of voor een pak koffie mag je deze houden, maar je moet toch overstapelen in ne remorque)

Kunnen niet gebruikt worden voor:

- een mooi pad, een afboording, een terras of een parkeerplaats.

Voor wat dan wel?

euh... kippenhok? varkenstal, knutselhoek, wasplaats voor het grasmachien, ergens een hoekske om de moto te zetten....

Anders gooi ik ze toch in de breker.

luk

pff gooien, hoor mij, zal eerder op de container zijn en dan laten kappen

ps. na ni de laatste dag van de maand bellen of mailen want dan is het te laat.

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
5.841
Punten
113
euh ... omdat we vandaag met 6 man op die werf bezig waren zijn alle betonklinkers op de container gekieperd om af te voeren naar den breker.

Da hedde met da keigoeikloteweer,heel de planning in duigen omdat die planten denken dat het zomer wordt.

Rijdt den wiellader dan ook nog eens tegen de frontlader van de tractor met gevolg dat er een hydraulic leiding breekt. De pummels, weten niet dat er ne claxon op die machines staan.

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
5.841
Punten
113
bats;1911199 wrote:

Wacht maar tot ik a nog eens tegenkom bij een zwembadje, zie je de binnenkant ervan

:mad:

Of nee, ik knip de stekker van je breekhamer.

:D:D:D

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan