Delphine wrote:
Letsgo21 wrote:
vandaag eindelijk het telefoontje van argenta waar we ondertss 5 weken op gewacht hebben:
De schatter,-die figuur dat 10min is binnegeweest-heeft het op 130 000 euro geschat!! =>zaak gaat dus niet door! daarvoor hebben ze blijkbaar 5weken nodig.
Voorschot op schattingskosten dus ook kwijt!
130000euro voor een kwalitatief gerenoveerde woning van 195m² bwb opp, een dubbele garage en tuin van 5.85 are, perfecte ligging nabij scholen,winkels, aansluiting E40........dit kan je vlgns mij niet verantwoorden!
Iig kan ik nu van voren opnieuw beginnen, met een leuk gestegen rentevoet als beloning.....
ze weten ginder iig hoe je iemand pissed-off krijgt!!!
:evil:
hoeveel wou je lenen misschien?
het gaat hier om 'maar' 185d.
meer dan genoeg inkomen
de woning is van 1950, maar zeer goed verbouwd
men viel enkel over de schatting...
ik had er al geen vertrouwen in toen dieje 'expert' te laat kwam en dan na tien minuten hoop en al reeds terug weg was. Dieje kerel is als een voortvluchtige door alles heen geraasd, op die manier kan niemand een behoorlijke schatting uitvoeren.
afzetterij is het, vooral omdat ik na die extreeeem lange wachttijd verplicht ben ergens anders tegen een hogere rentevoet af te tekenen....
Als je langsgaat doen ze je zoveel beloftes dat je bijna automatisch je aanvraag bij hen indient, zich aan die beloftes houden blijkt iets moeilijker te zijn...
Enfin, ik ben net bij een andere bank geweest en die joke van argenta kost me 0.4% + dossierkosten...
zo is het nu eenmaal...de goedkoopste is idd niet steeds de beste