Goede merken sanitair

Lid geworden
12 aug 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik wou graag een douche, en twee mengkranen bestellen via megabad.com

Maar daar staan zoveel merken dat ik niet goed weet wat nu aan te raden merken zijn en welke niet. Dat Grohe goed is weet ik, maar voor de rest ken ik er niets van.

Iemand die me even wegwijs kan maken?

Lid geworden
9 nov 2011
Waarderingsscore
3
Punten
0
Op die site staan geen slechte merken: dat zijn allemaal merkproducten. Iedereen zal wel een voorkeur hebben voor een bepaald merk, maar echt slechte producten ga je daar niet vinden.

Slechte producten vind je bij de huismerken van doe-het-zelf zaken.

Lid geworden
12 aug 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Oh dat is goed om te horen! Dus eigenlijk kan ik gewoon kiezen wat ik het mooiste vind:roll:

Lid geworden
19 feb 2009
Waarderingsscore
5
Punten
0
izzy;1714657 wrote:
Oh dat is goed om te horen! Dus eigenlijk kan ik gewoon kiezen wat ik het mooiste vind:roll:

Als het tenminste binnen budget valt ... want in sanitair en keuken kan je uw bouwbudget bij wijze van spreken verdubbelen ... ge kunt een badje zetten van de prijs waar iemand anders een ganse badkamer voor zet (of zelfs 2) ...

idem in de keukens ...

k.b.

Lid geworden
12 aug 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
K.B.;1714660 wrote:
izzy;1714657 wrote:

Als het tenminste binnen budget valt ... want in sanitair en keuken kan je uw bouwbudget bij wijze van spreken verdubbelen ... ge kunt een badje zetten van de prijs waar iemand anders een ganse badkamer voor zet (of zelfs 2) ...

idem in de keukens ...

k.b.

Of course my horse... ;)

Bovenaan