Gezocht: schaduwdoek installateur

Mc Mudface

Actief Lid
Lid geworden
16 okt 2010
Waarderingsscore
37
Punten
28
Beste, ik zoek een goede installateur van schaduwdoeken, liefst met robinia palen. Zoektochten op www leveren alleen algemene info en rare sites op. Slechts één installateur heb ik al kunnen contacteren.
Ik dacht er zelf aan te beginnen, maar de installatie is wat te omslachtig en vooral: iemand met creativiteit zou eens een ontwerp moeten maken, niet gewoon een driehoek of een vierkant.

Mvg,
Koen

m1chaelm

Gewaardeerd lid
Lid geworden
24 aug 2010
Waarderingsscore
131
Punten
63
Denk dat Livarti dit wel plaatst

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
2.729
Punten
113
Lap
trap ik er weer in
schaduwdoek is in het vakjargon een licht geweven, waterdoorlatende doek om planten te beschermen tegen direct zonlicht .
Veel gebruikt in kwekerijen.

Wat jullie bedoelen zijn zeildoeken voor dak oversteken .... mmmm bestaat daar een woord voor?
Louvre panelen , zijn zo van die schuin kantelbare houten /plastieken panelen in een kaderment
Bahama of cubaanse doeken zijn doeken uit zeer licht en kleurrijk katoen dat opgehangen wordt in repels en over geleidingsstaven kan opgespannen worden of weggehaald.
Kosk : is een buitenbed met veel kussen en een klamboe of katoendoeken . NA buitenkeuken en buitendouche en het buitenbad is het nu de beurt aan buitenbed.
Wat nog.
Zeilen, bache , braamzeil, topzeil, spinakker , alle zo'n driehoek of rechthoek die je hangt om schaduw te krijgen en geen regen.
Lukiaans zeil , NA
:cool:

Opgelost
vanaf heden is dit gekend als een lukiaans zeil.
c00kiaans heb je ook maar dan zit daar zo'n getrokken varken in een groen ei te braden :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

aartwessels

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 mrt 2014
Waarderingsscore
42
Punten
48
Lukiaans zeil, mooi :)

In de volksmond echter is een schaduwdoek precies wat de TS omschrijft :) Er zijn natuurlijk nog wel meer soorten schaduwdoek. :p

Bovenaan