• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Gezocht: bedrukte bache

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
6.372
Waarderingsscore
529
Punten
113
Totaal niet bouw gerelateerd, maar misschien heb ik toch succes hier.

Sinds enkele weken ben ik begonnen met mezelf te leren stikken. Na een paar snoepzakjes, een kussentje en nog wat dingetjes denk ik eraan om een fietstas te maken voor onze oudste dochter. Het clip systeem moet ik nog kopen, maar ik hoorde dat ik dat zou kunnen vinden in een beurs dat over een paar weken hier passeert.

Als materie voor de fietstas had ik gedacht aan afgeschreven/foute bedrukte/gescheurde/... bache. Wij hebben dat op kantoor een paar keer laten drukken, maar die mag ik (nog?) niet mee nemen. Heeft iemand zoiets op zijn tenen liggen? Sta je op een beurs en is de banner erna afval voor jou? Dan zou ik deze graag proberen om te bouwen naar een fietstas.
 

sbss

Lid
Lid geworden
8 sep 2016
Berichten
101
Waarderingsscore
1
Punten
18
Niet direct een antwoord op je vraag, maar wat met waterdichtheid?
Elke perforatie die je doet om de bache aan elkaar te stikken zal water doorlaten.

Ivm de bache, die mannen die zeilen maken voor vrachtwagens/aanhangwagens kunnen je misschien helpen.
Lijkt me ook een sterke, waterdichte materie.
 

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
6.372
Waarderingsscore
529
Punten
113
't Is dat soort materiaal dat ik inderdaad zoek. 
wink_smile.png


Ik doe de oproep hier omdat het me leuk lijkt om bedrukte stukken te hebben voor de sluitingsflap, gewoon effen kan ik kopen en zal ik ook doen zodra ik een leuk stuk heb, dan kan ik een bijpassende kleur kopen.

100% waterdicht zal dat niet zijn, maar dat hoeft ook niet. 
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.937
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Autokerkhof ... alle camionkerkhof.

Daar liggen bache's met letterkes op.

Denk wel dat je moet afnemen met een paar kuub en dat een velleke van 2m² niet masjeert bij die mannen.

Spijtig mijn bache's zijn onbedrukt ( gij weet zekers niet wat ze daar voor durven vragen om daar wat letterkes op te zetten?)  ofwel zijn het spannetten en daar regent het los door 
lol.gif
lol.gif


Maar als ik er ene hem, is ie voor a.

Kan is horen bij die van men remorque.

 
 

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
6.372
Waarderingsscore
529
Punten
113
Merci!

Wij hebben er hier een paar liggen met foto's op gedrukt 3 x 3 m. Ideaal dus. Maar voorlopig mag ik ze nog niet hebben...
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan