kingskawn
Lid
- Lid geworden
- 5 jul 2007
- Waarderingsscore
- 13
- Punten
- 18
Ik heb een offerte gevraagd aan Fluvius voor het verplaatsen van de gas- en elektriciteitstellers. Ik had niet gedacht dat het zoveel zou zijn dus ik wilde even zien wat jullie, experten, ervan vinden en zouden doen.
Voor beiden moet ik een sleuf graven van 70cm diep over een lengte van 11.5m. Met 2 buizen van 110mm als wachtbuis.
De werken van de elektriciteit:
Als ik nu de teller laat hangen waar hij nu hangt (aan de straatkant), en ik trek een 4x10mm² naar de plaats waar hij moet komen, is dat ook niet goed?
De werken van de gas:
De kelder waar de gasteller nu staat, staat eigenlijk naast de technische ruimte waar hij moet komen. Zou ik deze ook niet gewoon laten doortrekken? Ik denk dat omdat het een oude buis is, dat ze dit niet gaan willen.
Extra: Ik had een offerte gekregen voor een warmtepomp van 10k en nu zit ik al aan 5k voor de herinstallatie van mijn gasketel (herplaatsing+fluvius+zonder keuring)
Merci om mee te denken
Voor beiden moet ik een sleuf graven van 70cm diep over een lengte van 11.5m. Met 2 buizen van 110mm als wachtbuis.
De werken van de elektriciteit:
- Vergoeding slopingskost 627,75€
- Tussenkomst meterwerken 266,77€
- Tussenkomst aansluitingswerken 749,23€
- Totaal 1.643,75€ (btw excl.)
De werken van de gas:
- Vergoeding slopingskost 568,91€
- Tussenkomst meterwerken 352,79€
- Tussenkomst aansluitingswerken 1.082,41€
- Totaal 2.004,11€ (btw excl)
Extra: Ik had een offerte gekregen voor een warmtepomp van 10k en nu zit ik al aan 5k voor de herinstallatie van mijn gasketel (herplaatsing+fluvius+zonder keuring)
Merci om mee te denken