• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

gemetste keukens

Lid geworden
15 mrt 2006
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik ga zelf een keuken metselen dus zoek ik alle mogelijke info hierover; foto's, plannen, winkels om eens te gaan kijken, bevindingen en adviezen zijn ook zeker welkom;

Alvast bedankt

Tommy
 

BT

Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
369
Waarderingsscore
0
Punten
0
weinig van te vinden he, ik ga mijn kookeiland zelf metsen en stap af van de traditionele keuken, voor mij geen werkbladen met zicht op muur maar alles in het centrale keukenblok met ramen tot op de grond rondom en tegen 1 muur komt er een volledige ingewerkte kast. Het beste is de keuken opstelling van je dromen te vinden en dan je eigen gemetste smaak er in laten vloeien. Nadeel van een gemetste keuken is wel dat eens het er staat je niet veel meer kan aanpassen.
 
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
219
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik zit er de laatste tijd aan te denken als werkblad voor mijn keuken een houten paneel te betegelen. Wat denken jullie van dit idee?
 
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
13
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben enkele jaren geleden ons huis gekocht en wij hebben een gemetste keuken (wel geen eiland). Deze keuken stond erin. Omdat we het toch wel een mooie keuken vonden hebben we deze laten uitbreiden met hangkasten want die ontbraken. Wij hebben ook een nieuw werkblad laten plaatsen want de vorige eigenaars hadden een betegeld werkblad. Persoonlijk vonden wij dit helemaal niet hygiënisch. Het was wel al 15 jaar oud, maar de voegen waren helemaal niet meer proper en er kwam ook een stank uit, telkens je je werkblad met dreft of zo reinigde. Ons nieuw werkblad is veel makkelijker in onderhoud en veel hygiënischer.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan