Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
gemetste keukens
weinig van te vinden he, ik ga mijn kookeiland zelf metsen en stap af van de traditionele keuken, voor mij geen werkbladen met zicht op muur maar alles in het centrale keukenblok met ramen tot op de grond rondom en tegen 1 muur komt er een volledige ingewerkte kast. Het beste is de keuken opstelling van je dromen te vinden en dan je eigen gemetste smaak er in laten vloeien. Nadeel van een gemetste keuken is wel dat eens het er staat je niet veel meer kan aanpassen.
- Lid geworden
- 12 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Wij hebben enkele jaren geleden ons huis gekocht en wij hebben een gemetste keuken (wel geen eiland). Deze keuken stond erin. Omdat we het toch wel een mooie keuken vonden hebben we deze laten uitbreiden met hangkasten want die ontbraken. Wij hebben ook een nieuw werkblad laten plaatsen want de vorige eigenaars hadden een betegeld werkblad. Persoonlijk vonden wij dit helemaal niet hygiënisch. Het was wel al 15 jaar oud, maar de voegen waren helemaal niet meer proper en er kwam ook een stank uit, telkens je je werkblad met dreft of zo reinigde. Ons nieuw werkblad is veel makkelijker in onderhoud en veel hygiënischer.