• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Gegroet aan allen en de kost ermee !!!!!!!!

M

marnix van glassmetal

Guest
Na rijp beraad en wikken en wegen heb ik ook besloten niet verder deel te nemen aan bouwinfo.



De berichten die mij worden toegestuurd in mijn privébox, via het contactformulier, of gewoon via e-mail zijn soms van zulk laag alooi dat het mij als bouwprof eingelijk niet meer de moeite lijkt om deze beledigingen die op niks slaan nog te moeten slikken.



Als sommige mensen denken dat ik als bouwproff mijn menselijk gezicht niet mag tonen en dus alleen bij wijze van spreken politiek correcte berichten zou mogen posten omdat ik ocharme niet op iemand zijn zere teentjes zou kunne trappen dan hoef tdit voor mij niet meer.



Het is mij hier enerzijds altijd te doen geweest om prof en objectieve informatie wars van commerciele belangen en anderszijds ben ik ook een mens met recht op een eigen mening.



U kunt aan de heer Jos Moelandts mij groeten overbrengen want hij is de laatste die mij vandaag een beledigend bericht heeft gestuurd. Dhr Jos moelandts is zelfs van zulks laag niveau dat hij zijn eigen e-mail adres heeft gemanipuleerd zodat wij niet kunnen reageren. Van dat soort mensen heb ik dus wel mijn buik vol. Grotere lafaards dan diegenen die schelden en vlug weglopen kan ik mij niet inbeelden.



Gegroet aan allen en nog veel plezier met bouwinfo (als dat nog kan blijven duren met dergelijke mensen zoals Joske)



Met veel genegenheid voor de serieuze bouwinfo-ers

Marnix
 

JJ

Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
39
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik voel mij aangesproken en zie dat er pogingen worden ondernomen om onze naam door het slijk te halen, daarom het volgende:



Ik herhaal wat ik gezegd heb in mijn laatste posts aan de personen in kwestie. (en deze staan op dit forum, niet via PB): het spijt me oprecht dat mensen als zij hun geirriteerd moeten voelen en ik heb mij voorgenomen zelfs nog maar die onderwerpen te mijden die hen zouden kunnen irriteren.



Voor mij is dat toch een grote toegeving aan de "profs" die blijkbaar het niet kunnen vinden dat sommige onderwerpen ter sprake worden gebracht...



Verder kan en mag iedereen nagaan welke discussiestijl ik gehanteerd heb. Deze is nooit persoonlijk geweest, wat niet kan gezegd worden van sommige andere forumgangers, o.a. degene die ons hierboven nog een sneer meegeven.



Maar de grond van de zaak is voor mij: dit is een forum waar een discussie per definitie gevoerd wordt door mensen die niet noodzakelijk dezelfde mening hebben. Het mag dan zijn dat sommigen meer ervaring hebben, maar wie geen oppositie verdraagt moet geen leiding geven. Het is jammerlijk te zien dat sommigen zo over de rooie gaan omdat ze het onderwerp of de visie van een ander niet kunnen waarderen.



Ik blijf bij wat ik gezegd heb: als wij nog deelnemen zal dat enkel punctueel zijn. Voor ons hoeft marnix dan ook niet weg te blijven. Indien het toch zo is dat hij zich door ons persoonlijk beledigd voelt dan bieden wij hierbij onze verontschuldigingen aan.



le namen zijn verwijderd uit dit topic, dus begin daar dan ook niet meer opnieuw over! Bij deze zijn deze namen dan ook verwijderd... Zij die weten waarover het gaat, zullen het wel begrijpen
 

selle

Lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
219
Waarderingsscore
0
Punten
16
Nevermore wrote:
Aan al de zielige, rotte elementen:



Hartelijk dank om weer een professionele weg te pesten. Als jullie zo de puber moeten uithangen en scheldtirades versturen onder de veilige "anonimiteit" van het internet dan zou ik bijna medelijden moeten hebben met jullie.

Als jullie wat kloten aan jullie lijf moesten hebben dan doe je zo iets face to face of publiek.

Moesten jullie enige sociale intelligentie hebben dan zouden jullie er niet aan denken om zulks te versturen.

1 woord: PRIMATEN!



Hear Hear!!! Recht door zee en overschot van gelijk!!! Eén ding kunnen we hier wel uit leren: De Neanthertaler is blijkbaar nog niet uitgestorven. Dus aan alle paleontologen op dit forum; GRIJP DEZE UNIEKE KANS OM DEZE LEVENDE EXEMPLAREN TE BESTUDEREN!! :evil: :evil:



rwijderd!! GEEN NAMEN AUB.Selle
 
Lid geworden
12 apr 2006
Berichten
197
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hey Marnix,



spijtig dat het zo moet lopen... Ik kon je tips en adviezen zeer appreciëren... Je moet alles natuurlijk relativeren. Ik zit in de internet-business en wat jij nu voor hebt is één van de grote nadelen van het internet. In de anonimiteit en achter een pc zonder directe confrontatie, kan plots veel meer denken sommigen mensen. Het is de kunst om de mensen met goede bedoelingen te scheiden van diegene met slechte bedoelingen...



Ik wens je veel succes met je zaak en hoop dat je je toch nog zult bedenken. Op die manier kan je de - zonder twijfel vele - mensen met goede intenties op dit forum wel nog bijstaan...



Wegblijven zou alleen 'toegeven' zijn... Maar ik begrijp het wel...



Bart
 

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
es enkele post hierboven wat ik gezegd heb aub !!!

Hou de discussie hier over het feit dat er prof's gaan lopen, en daar is wel degelijk een reden voor, dat mag duidelijk zijn. Gelieve namen en insinuaties voor uzelf te houden, daar zijn we op dit moment geen stap mee vooruit !
 
Lid geworden
30 mrt 2006
Berichten
412
Waarderingsscore
0
Punten
0
Het doet mij hier allemaal een beetje denken aan De Block - Falconplein. Die strandjanet Dieter heeft dingen gedaan en gezegd die ook niet door de beugel kunnen...

- OSB platen pikken en nog zeggen dat em in zijn recht was

- De interieurexperten uitmaken voor trutten (en wat nog allemaal, ik weet het niet meer) en zeggen dat ze er niets van kennen, een andere job moeten kiezen... zijn loft was de meest luxueuze, perfectie zelve

- Raad van Sanchez werd niet geapprecieerd omdat hij er toch niets van kende, Dieter wist het altijd beter (emmertjes chape naar boven dragen, plafond verven met een borsteltje, ...).



En wat heeft het hem opgebracht? NIKS, NADA, NOTHING, RIEN...



Marnix, laat u niet doen door al die strandjanetten die het toch altijd beter weten en uiteindelijk er niets van terecht brengen.



Zoals de meesten hier: We gaan jou ongezouten mening missen en ja we begrijpen ook je woede... Hopelijk toch tot gauw :wink:
 
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
330
Waarderingsscore
0
Punten
0
zo'n slecht nieuws ... en dat op sinterklaas :(





zoals sommigen vond ik sommige berichtjes van marnix d'r over.

Maar daaruit bleek dan juist zijn passie voor zijn vak wat hem alleen maar meer respect zou moeten opleveren en zijn visie aan belang zou moeten doen winnen. Blijkbaar denkt niet iedereen zo....



Ongeloofelijk toch dat sommigen de profs wegpesten.



Ik begrijp trouwens nog altijd niet waar de architecten op dit forum de moed en energie vandaan blijven halen na iedere keer neergesabelt en uitgemaakt te worden in ieder 'nut-en-prijs-van-architecten' topic.



respect voor de profs hier en geef niet op. Probeer de %#$@%@#$%@# te negeren
 
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Punten
0
rova,



ik denk dat de architecten ook bijna allemaal wegblijven. En zodra de erelonen van de interieurarchitecten in vraag worden gesteld, zullen deze ook minder goesting hebben hoor.



Aan deze discussie wil ik nog wel eens deelnemen, omdat het over het forum zelf gaat, en niet over de taken en lonen van architecten.
 

Nick

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
2.403
Waarderingsscore
1
Punten
38
Is 't niet mogelijk om bij klachten gewoon effe de admins in te lichten? Laat hen oordelen wat kan en niet kan op dit forum (iemand moet het doen natuurlijk). Als 't niet door de beugel kan, gooi diegene eraf die 't verdient ...
 

Icecoldkillahh

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
8.192
Waarderingsscore
1
Punten
38
Kijk het is inderdaad jammer dat marnix er niet meer zal zijn, ik heb nooit aanvaringen gehad met hem, maar ik vond zijn uitspraken ook soms nogal wat straf, ik vind dat je dan moet kunnen verdragen dat er anderen zijn die ook straffe uitspraken terugdoen, alleen heb je gelijk dat je je niet moet laten beledigen... zou ik ook niet doen... Maar blijf daarom niet weg laat zien dat die mensen ongelijk hebben en zet je boven dat gelul...



Ik wil ook even reageren op rova, hier zijn veel mensen(profs) die een meerwaarde (kunnen) zijn op dit forum, maar er zijn er ook die denken dat ze uit God zijn gat zijn gevallen en denken dat zij nu Christus op aarde zijn... Nu daar ga ik ook resoluut tegenin hoor... En het is niet omdat ik niet dezelfde mening ben toegedaan en zeer zwaar in discussie ga dat ik hen wil wegpesten integendeel, maar je moet wel weten dat er sommige (profs) ook onbeleefd uit de hoek kunnen komen en vooral dan nog laten merken dat wij de dommerikken zijn want zij zijn de profs... Dat kan ook niet vind ik...



Ik heb hier ook al aanvaringen gehad, kleine en grote (he ck :wink: ) Maar het is altijd beschaafd gebleven en uiteindelijk 'goed' afgelopen...



Enfin marnix ik zou zeggen : Trek het je niet aan... Lees erover... of als je mottige pbs krijgt, dan fw je die toch naar een van de mods niet???
 

wdm

Lid geworden
7 apr 2006
Berichten
792
Waarderingsscore
1
Punten
0
Marnix,

Uw scherpe & kritische opmerkingen worden heel vaak geapprecieerd hoor!

Soms ook niet, maar daar moet je u dan niet teveel van aantrekken!
 
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
310
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zonde zonde zonde :evil:



Opnieuw een prof die het forum verlaat.

Als we aan dit tempo doorgaan vrees ik voor het voortbestaan van dit forum...

Dat er eens discussie ontstaat is normaal, maar van zodra er beledigingen bij komen mogen wat mij betreft de MOD's resoluut deze persoon van het forum verwijderen!
 
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
624
Waarderingsscore
0
Punten
0
@Marnix: bedankt voor alle leerrijke info die je hier al hebt gepost.



@moderators: op basis van de headers van een anonieme mail kan je al veel te weten komen over de zender :wink:.



@all: het mooie aan dit forum is net de wisselwerking tussen professionals en bouwleken. De professionals zorgen ervoor dat we weer met beide voetjes op aarde belanden wanneer we weer eens beginnen te zweven.
 
G

Guest

Guest
/me hoopt stilletjes dat marnix blijft.



Niet te hard aan je hartje laten komen Marnix, weet dat je slimmer bent, dan een paar personen die enkel maar verwijten kunnen smijten.



Dus moest je toch nog dat tikkeltje zin hebben om hiet te blijven : graag !
 
Lid geworden
28 aug 2006
Berichten
245
Waarderingsscore
0
Punten
0
Kan me alleen maar voegen bij de voorgaande reacties. Hoop dat je toch nog besluit om bij dit forum te blijven. Dit forum is voor vele mensen, waaronder mezelf, een goudmijn aan informatie. Dit dankzij de -soms kritische- antwoorden van enkele proff's.

Ik hoop dat iedereen het ermee eens is dat de vulgaire houding van elkele dit mooie forum niet mag verpesten.
 
Lid geworden
26 apr 2006
Berichten
451
Waarderingsscore
0
Punten
0
Het lijkt hier wel een koffietafel .... het was toch een toffe peer, maar hij is niet meer. :roll:



Niet dat ik daarmee niet akkoord ben, maar ik hou het bij: kop op Marnix en laat je niet doen. Idioten zijn er nu eenmaal overal ... gewoon negeren. De idioot in kwestie heeft nu waarschijnlijk dubbel plezier. Die hate-mails zeggen alleen maar iets over de persoon in kwestie, niks over jou. Maar zo'n types lopen vroeg of laat toch tegen de muur. Da's de wet van de zwaartekracht voor idioten. Wees niet boos, maar heb medelijden met die mens, want het is een sukkelaar.



sirus
 

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
1.911
Waarderingsscore
0
Punten
36
Marnix (en Steven - van wie ik niet wist dat hij weg was),



Ik heb jaren geleden iets soortgelijks meegemaakt op een forum (over iets totaal anders -zelfs niet in België) waar ik ook zeer regelmatig advies uitbracht. Tot men mij wegpestte...

Ik heb mij toen laten doen, en heb mij heel heel ongelukkig gevoeld. Tot iemand mij duidelijk maakte dat het niet gaat om diegenen die nooit willen horen, maar wel om al diegenen die je helpt met je raad en daad. En weet je wat? Die persoon had volkomen gelijk!



Trek je op aan alle mensen hier op het forum die veel van je leren, die je adviesen appreciëren. En zo zijn er véél en véél meer dan die enkelen die het altijd voor iedereen willen verpesten.



Want weet: Klagen en bijten, het zit in hun genen. En als jij afhaakt, dan beginnen ze gewoon ergens anders. Ze kunnen er niet aan doen want ze weten niet beter...



Marnix, kom terug joh! :)
 
Lid geworden
15 mrt 2006
Berichten
82
Waarderingsscore
0
Punten
0
Marnix, weinig woorden aan vuil maken want:





"Zalig zijn de armen van geest, want ze weten niet wat ze doen."
 
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
1.010
Waarderingsscore
0
Punten
0
ben voorstander van veel sterkere authenticatie vooraleer berichten te kunnen posten op dit forum...



nicknames tot daaraan toe maar voor elk nickname zou de systeembeheerder exact moeten weten wie hij is en waar hij woont (zonder dat die gegevens publiek worden gemaakt uiteraard). Velen zullen hierdoor al afgeschrikt zijn.... Paswoord om aan te loggen kan bijvoorbeeld via post verstuurd worden...etc....



gedaan met nicknames die enkel gecreëerd worden om iemand eens goed uit te kakken....



Marnix: echt heel spijtig dat je weggaat. Heel hard bedankt voor je advies!



Btw: ik heb wel de indruk dat Cookie goe bezig is...(correcte interventies)! Keep up the good work!
 

bacco

Lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
554
Waarderingsscore
0
Punten
16
rova wrote:
zo'n slecht nieuws ... en dat op sinterklaas :(





zoals sommigen vond ik sommige berichtjes van marnix d'r over.

Maar daaruit bleek dan juist zijn passie voor zijn vak wat hem alleen maar meer respect zou moeten opleveren en zijn visie aan belang zou moeten doen winnen. Blijkbaar denkt niet iedereen zo....



Het klopt dat Marnix soms op het scherp van de snee reageerde.

Hij deed dat op zijn eigen manier en misschien dat sommige mensen niet kunnen tegen klare taal. Maar ik meen mij nergens te herinneren dat hij iemand beledigde.

Marnix komt gewoon voor zijn mening uit en dit moet blijven kunnen op dit forum. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.

En zolang er geen beledigingen bij komen te kijken en scheldtirades zou het volgens mij moeten kunnen.



Dat het via een privé-mail moest gebeuren zegt al genoeg over de inhoud ervan....



Misschien in de regelementen zetten dat wie beledigende taal spreekt uit het formum vliegt?
 
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
88
Waarderingsscore
0
Punten
0
Amaai met wat zijn we bezig!! Ik lees en leer heel veel op dit bouwforum. Ik denk dat er wel wat kritiek wordt gegeven en idd soms op het scherp van de snee. Maar wie kritiek geeft moet ook kunnen incasseren. Doch liefst in het openbaar en niet achterbaks via PB's!



Als ik een PB verstuur is dit om wat te vragen en als ik mens met naam of toenaam wil noemen.



Het is in het belang van iedereen denk ik dat alle lagen van bouwers actief deelnemen aan dit forum (van superleek tot op en top prof)! Dit maakt het voor iedereen interessant.



Conclusie: Wanneer je kritiek hebt of met iets niet akkoord gaat is dit je volste recht en mag je dit ook uiten maar zie dat je nadien mekaar nog in de ogen durft kijken en samen aan den toog nog een pint kunt drinken (of ne coca).
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan