• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Geen warm water Viessmann Vitodens 100

Lid geworden
5 nov 2024
Waarderingsscore
0
Punten
1
Sinds deze middag heb ik geen warm water meer. De verwarming werk wel nog steeds. Ik vind geen handleiding die ik begrijp, allemaal zeer technisch.
Wat mij opvalt is dat ik op mijn display het kraantje symbool niet zie staan. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb hem al eens 10 seconden uitgeschakeld en terug opgestart.

Hier zijn wat foto's van het toestel en wat hetgeen er op de display verschijnt als ik op "mode" druk: wel een verwarming maar geen kraan.

Bijlagen

• 20241105_172819.jpg
    20241105_172819.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 15
  • 20241105_172824.jpg
    20241105_172824.jpg
    94,3 KB · Weergaven: 15
  • 20241105_172830.jpg
    20241105_172830.jpg
    81,8 KB · Weergaven: 15
Ik heb de handleiding ook niet, maar kan je in het 'mode' menu (foto 3) niet wisselen van mode met de op en neer pijltjes? Het lijkt me dat je actieve mode verloren is gegaan, wellicht heb je ook geen verwarming. Als je op de op-en-neer pijltjes duwt zou je hopelijk een radiatortje (voor de verwarming) , een kraantje (voor warm tapwater) of een combinatie van beiden te zien moeten krijgen, afhankelijk van wat je wil. Keuze bevestigen met de OK knop lijkt me.

uit de handleiding:
Warmwaterbereiding inschakelen
U wilt warm water ter beschikking hebben.
Druk op de volgende toetsen:
1. MODE
2. pijltje boven/pijltje onder, zo vaak tot "kraantje" symbool knippert.
3. OK ter bevestiging. De ingestelde warmwatertemperatuur knippert.
4. pijltje beneden, zo vaak indrukken tot ”ON” verschijnt.
5. OK ter bevestiging.

Bijlagen

• vitodens 100 B1HC bedieningshandleiding.pdf
    1,3 MB · Weergaven: 1
Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan