• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2024 in gent aan!

Geen algemene vragen via persoonlijke berichten

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
7.603
Punten
113
beste forummers

Ik wil even een opemerking maken.

Als jullie advies, hulp, raad, ideeën,tips, ... whatever wensen voor jullie tuin (of zelfs iets volledig anders) dan wil ik dat heel graag en volkomen uit eigen goesting zonder enige bijbedoelingen beantwoorden.

MAAR

stel je vraag dan in één of ander topic, zodat iedereen er wat heeft,

en er een discussie over zin en onzin kan losbarsten dat dan weer kan zorgen voor andere inzichten of ideeên.

Met een PM -berichtje om iets algemeen of zelfs specifiek te vragen,... sorry dan heb ik het gevoel dat ik gratis en voor niets moet werken en dat er medeforummers in de kou blijven staan

luk

hoehel.jpg

Letterlijk KORO Seal googlen geeft onmiddelijk honderden resultaten.

Bijlagen

• hoehel.jpg
    hoehel.jpg
    19,9 KB · Weergaven: 4
Ik antwoord gewoon niet op PB's, tenzij ze van iemand bekend zijn van het forum.

Is misschien ook niet helemaal volgens de netiquette, maar soit.

5 PMs vandaag .

E n t is nog maar 10.32.

En allemaal algemene vragen.

Zouden we geen uurtje vragen stellen via chat organiseren?

Sommige mensen willen hun gratis advies nu eenmaal persoonlijk. 
happy.gif

Bovenstaande heeft trouwens nooit de vraag op het forum gesteld.

Dat komt door al uw schone detailtekeningskes en foto's van uw douche, Nu7s.

Ik zal de volgende keer een plaatsen met mezelf in de douche, het zal snel gedaan zijn.

Nu7s zei:
Ik zal de volgende keer een plaatsen met mezelf in de douche, het zal snel gedaan zijn.

Als ge via PM durft vragen welke buitendouche het beste is en hoe je die moet aansluiten en welke houten vlonder ge moet leggen....

dan zet ik a banden plat.

mijntepelsverbrandentesnelindezongeendouchevoormijdus.jpg

Bijlagen

• mijntepelsverbrandentesnelindezongeendouchevoormijdus.jpg
    mijntepelsverbrandentesnelindezongeendouchevoormijdus.jpg
    8,3 KB · Weergaven: 0
spijtig 

het was bijna 2 jaar 

om zeep.

Da's wel heel lang om achter zeep te gaan luk 
scratchhead.gif

Hiphuppoera
de zon schijnt,
mijne PM box staat weer heet
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Smijt er een stukske vlees of vis op? ? ?

Hiphuppoera
de zon schijnt,
mijne PM box staat weer heet
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
ik kom hier nu al jaren meelezen en post zelden eens zelf iets, maar ik blijf me verbazen over het feit dat mensen nog steeds niet doorhebben hoe een forum werkt... het is net door hun vraag openbaar in een topic te stellen dat iedereen er kan van bijleren... dat is de sterkte van bouwinfo-forum!

Oprechte dank voor al je geduld en de goeie uitleg die je hier altijd deelt!

Merci stimpie 79

Kwakkel mmmm, watertanden , zo'n lekker stukske paling op de BBQ of een stukje lotte. Maar wat ook lekker is , ne simpele ajuin.
In het vuur en wachten tot hij psssssssssssssssssssht roept en dan a, o, aw , er uit, velleke eraf en opeten. (y)

Maar wat ook lekker is , ne simpele ajuin.
In het vuur en wachten tot hij psssssssssssssssssssht roept en dan a, o, aw , er uit, velleke eraf en opeten. (y)
Hm, die moet ik ne keer onthouden :)

Maar wat ook lekker is , ne simpele ajuin.
Hm, die moet ik ne keer onthouden :)
Vooral een aanrader als ge graag hebt dat uw gasten stillekesaan naar huis vertrekken :D

Onee hoor, die fluctatie in de onderste regio is helemaal niet van toepassing.
Integendeel , de ajuin heeft een zachte zoete smaak en is zelfs een beetje gekarameliseerd.
Okee , ik weet dat het niet dagdagelijks op het menu staat maar ik zweer op mijn 1ste commu, nee op mijn doopselzieltje dat het echt lekker is en zacht.
Vraag maar aan c00kie, die geloofde het ook niet en die maakt dat met zen 3 BBQ nu steeds klere.
1 tje voor dat getrokken varken
1 tje voor de groentjes en de biefstuk
en
1 tje voor niks anders dan ajuin.
Rode, witte, franse, zoete, kleintjes , karbonkels, zachte en harde.
Of met peperkes .
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Wanneer o wanneer , deus et dominus , forummerae en lectori
Wanneer kunnen we aanschuiven bij die BI BBQ !!!
???

Ik zen genne mod he.
Da was veur de ouw motte .
:ROFLMAO:

O ik hem het al in de mot,
er gaat vandoag nie veel in hus kome van te tekene.
Dus bij deze
tis de schuld van BI met hunne bbq gedoe

:oops: dienen bbq......
hmmmm een gevelke in troze kaleien terwijl ze weg zijn op conge:devilish:
kga dan aan Keon vragen of het goed gedaan is en volgens de normen van damp-open systeem
dan nog dienen oprit in het groen (grasgroen) en dan Luukske vragen of het wel groen genoeg is nu
gedver gisten dat azstra dinges gekregen en al de hele morgen van mijn ladder naar de wc pot met diaree......neeeeeutttt meneerke ge hed doar geen symptomen van erna.....:poop:. Kzijn naar huis geweest waar het veiliger is ivm de wc-pot en afstand lopen ernaar

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments
Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan