• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

gat inbouwspot teveel geboord

Lid geworden
16 nov 2020
Berichten
28
Waarderingsscore
1
Punten
3
De man die mijn gaten voor de inbouwspotjes heeft geboord in de welfsels, heeft per ongeluk ook eentje geboord waar een opbouwspot komt. Hoe kan ik dit nu het beste terug opvullen zodat ik daar een opbouwspot kan plaatsen? Alvast bedankt.
 

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
3.668
Waarderingsscore
1.827
Punten
113
terug opvullen met beton?
 

Tomvdw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
28 jun 2017
Berichten
4.488
Waarderingsscore
3.039
Punten
113
@albarius kan wel iets toevoegen denk ik.
Eventueel een stuk xps gewafeld erin, daarna netje erover en pleister?

Beton en mortel lijkt me moeilijk langs onder door het eigen gewicht, of kan je er langs boven nog aan?
 
Lid geworden
16 nov 2020
Berichten
28
Waarderingsscore
1
Punten
3
@albarius kan wel iets toevoegen denk ik.
Eventueel een stuk xps gewafeld erin, daarna netje erover en pleister?

Beton en mortel lijkt me moeilijk langs onder door het eigen gewicht, of kan je er langs boven nog aan?
Ik kan het nog open maken, er moet nog chap op. (plat dak) Ik denk best met ijzer erin met haakjes en dan een plank langs onder stutten en beton vanboven erin gieten.
 

Tomvdw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
28 jun 2017
Berichten
4.488
Waarderingsscore
3.039
Punten
113
@albarius kan wel iets toevoegen denk ik.
Eventueel een stuk xps gewafeld erin, daarna netje erover en pleister?

Beton en mortel lijkt me moeilijk langs onder door het eigen gewicht, of kan je er langs boven nog aan?
Ik kan het nog open maken, er moet nog chap op. (plat dak) Ik denk best met ijzer erin met haakjes en dan een plank langs onder stutten en beton vanboven erin gieten.
Dan kan dat inderdaad als het welfsels zijn en je zit in een holte kan je daar het ijzer in leggen.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan