• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

gasmeter laten hangen of omzetten?

Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
1.551
Waarderingsscore
1
Punten
0
onze gasmeter staat momenteel tegen de buitenmuur van onze garage (garage stond er eerst). we wonen momenteel ook in die garage en verwarmen op gas.



nu vraag ik me af wat ik het best kan doen...binnen dit en een half jaar willen we verhuizen naar het huis. Voor de chapper komt zullen al de gasleidingen moeten zitten.

Eerst dacht ik van de meter om te laten zetten naar het huis. Maar dan heb ik het probleem dat ik geen gas meer heb in mijn garage (voor verwarming, warm water, koken).



Kan ik niet gewoon die meter laten hangen en een leiding van aan de meter trekken tot in het huis? En van daar uit vertakken naar al de aansluitpunten? Is zoiets mogelijk en is zoiets toegestaan?
 
Lid geworden
23 aug 2006
Berichten
210
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dit mogelijk en toegestaan.

Echter zou het niet doen, grotere lengte diameter leidingen groter.

Leg de gasleiding in huis tot waar je gasmeter wenst te plaatsen.Laat de gasmeter pas omzetten op het ogenblik dat je wil verhuizen.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan