Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gas onder glas
jandc
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 11 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 38
Die dingen waren tot een jaar of 2 terug in Nederland en Belgie te verkrijgen maar de links naar die sites bestaan niet meer.
In Nederland was dat Hiddokk maar ik heb het vermoeden dat dat opgedoekt is.
Op de site van Oranier zie je de verdelers in alle landen en Belgie en onze buurlanden staan daar niet tussen.
In Nederland was dat Hiddokk maar ik heb het vermoeden dat dat opgedoekt is.
Op de site van Oranier zie je de verdelers in alle landen en Belgie en onze buurlanden staan daar niet tussen.
jandc
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 11 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 38
SvenVD wrote:
nope, hebben ze alle 2 niet...
witgoedland heeft gas OP glas en da's totaal iets anders (en die heb ik ook al gezien via google).
e-ster had ze maar nu niet meer
nope, hebben ze alle 2 niet...
witgoedland heeft gas OP glas en da's totaal iets anders (en die heb ik ook al gezien via google).
e-ster had ze maar nu niet meer
Probeer het hier eens:
http://www.schefferwitgoed.nl/page.php?page=51
Ik vind geen prijzen op hun site, maar blijkbaar verdelen ze het wel.
jandc
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 11 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 38
SvenVD wrote:
merci. Ik heb ze es een emailtje gestuurd maar ik heb daar ook geen goeie hoop op. Die webpagina is enkel via google te vinden en niet vanop de site zelf...
Probeer het hier eens:
merci. Ik heb ze es een emailtje gestuurd maar ik heb daar ook geen goeie hoop op. Die webpagina is enkel via google te vinden en niet vanop de site zelf...
jandc
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 11 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 38
Ondertussen antwoord gehad van die mannen:
vanaf 1 januari is het importeurschap welke was toegekend aan de fa Hiddok komen te vervallen wij hebben kontakt gehad met de fabrikant Orranier deze is in gesprek met een nieuwe importuer tot zolang is er dus geen doorverkoop mogelijk.
vanaf 1 januari is het importeurschap welke was toegekend aan de fa Hiddok komen te vervallen wij hebben kontakt gehad met de fabrikant Orranier deze is in gesprek met een nieuwe importuer tot zolang is er dus geen doorverkoop mogelijk.
Geacht forum,
Per 1 maart 2006 is de firma VSMC B.V. verantwoordelijk voor de verkoop van Oranier producten in Nederland. Tel: +31 (0)20 570 89 24.
Deze firma is ook verantwoordelijk voor de verkoop van Homeier dampkappen.
Per 1 maart 2006 is de firma CB dampkappen verantwoordelijk voor de verkoop van oranier producten in Belgie. +32 (0)2 569 70 31.
De producten kunnen zonder problemen geleverd worden, waaronder dus ook gas onder glas.
Met vriendelijke groet,
erwin
Per 1 maart 2006 is de firma VSMC B.V. verantwoordelijk voor de verkoop van Oranier producten in Nederland. Tel: +31 (0)20 570 89 24.
Deze firma is ook verantwoordelijk voor de verkoop van Homeier dampkappen.
Per 1 maart 2006 is de firma CB dampkappen verantwoordelijk voor de verkoop van oranier producten in Belgie. +32 (0)2 569 70 31.
De producten kunnen zonder problemen geleverd worden, waaronder dus ook gas onder glas.
Met vriendelijke groet,
erwin
Onbekend = onbemind
Hetzelfde geldt voor de A++ koelkast K-8882 van Liebherr-Miele
Geen afzetmarkt in België, dus geen interesse van fabrikant om het product te verkopen. In Duitsland daarentegen verkoopt het wel!
Hetzelfde geldt voor de A++ koelkast K-8882 van Liebherr-Miele
Geen afzetmarkt in België, dus geen interesse van fabrikant om het product te verkopen. In Duitsland daarentegen verkoopt het wel!
jandc
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 11 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 38
Klopt. Het is ook vrij duur voor een gasvuur en je hebt maar 2 bekkens die effectief met vuur gestookt worden. De andere 2 gebruiken de restwarmte. Het vraagt dus enige aanpassing in kookstijl maar zeker niet dramatisch. Het kookvlak is een glasplaat is en dan heb je weer het voordeel dat dat gemakkelijk te reinigen is.