• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

GARDENA - Hydrofoorpomp 5000/5

Tom DB

Lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
317
Waarderingsscore
0
Punten
16
Ik zou voor mijn regenwaterinstallatie een hydrofoorpomp willen aankopen.
Er zullen 2 wc's en 2 buitenkranen op aangesloten worden, bij voorkeur met voldoende druk en debiet.
Een pomp in de regenput is niet aan de orde!
Heeft iemand ervaringen met deze pomp of andere pompen van GARDENA, een andere optie is eventueel DAB of iets dergelijks doch heeft GARDENA een aantrekkelijke prijs?
Op het internet kan ik weinig ervaringen terugvinden.
Hopelijk kan iemand mij informeren.
Alvast bedankt,

Tom DB
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.139
Waarderingsscore
6.695
Punten
113
hier een 4000/4 en werkt goed
 

aartwessels

Gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mrt 2014
Berichten
3.221
Waarderingsscore
134
Punten
63
Bedankt Mario, die heb ik ook, maar nog niet aangesloten, en was ook benieuwd naar ervaringen   
 

Tom DB

Lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
317
Waarderingsscore
0
Punten
16
Voldoende druk ? > want daar ben ik wat bang over ...

Alsook maakt deze pomp veel lawaai ? 
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.139
Waarderingsscore
6.695
Punten
113
ik gebruik deze enkel voor in de tuin, maar geeft meer druk dan stadswater. Geluid valt zeer goed mee, als je deze in de kelder plaatst gaat je deze vermoedelijk niet horen
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan