• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Fundering aanbouw

kim77

Lid
Lid geworden
1 jan 2010
Waarderingsscore
12
Punten
18
Ik ga voor mij aanbouw een aantal sleuven moeten vullen met beton waarop dan een vloerplaat komt. De stabiliteitsingenieur heeft bepaald dat deze niet gewapend moeten zijn maar ik vroeg me nu af of ik bekisting moet voorzien in deze sleuven? Of mag ik de beton gewoon in de gegraven gleuven storten tot op het niveau dat nodig is? En zo ja, moet ik dan een soort folie in deze sleuven leggen (tussen beton en zand)?

Laatst bewerkt:

janus wago

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2009
Waarderingsscore
2.251
Punten
113
Als de grond stevig is en niet afkalft tijdens het graven is een fundering niet nodig, folie best wel voorzien, opdat de beton niet te snel droogt, doordat het water in de grond trekt.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan