Zoals bij stackoverflow de mogelijkheid om een antwoord als “nuttig” aan te duiden. Of als “juist antwoord”.
Dat is iets dat ook al een tijdje op mijn verlanglijst staat. Dat zit trouwens standaard in de forumsoftware, alleen moet ik ten eerste eens héél goed uitzoeken hoe dat werk, en moet er daar een design van gemaakt worden zodat het ook vrij duidelijk is.
Een topic van een “soort” voorzien. Is het een vraag tot een antwoord (mag dit/hoe moet dit) of eerder een discussietopic (wat denken jullie van/hoe zien we de toekomst van) of een overzichtstopic (zoals het grote NHC-topic).
Dat kan dan aanleiding geven tot een ander sjabloon en andere manier van werken
Nice. Dat kan op dit moment gebeuren via labels, maar ook dit is niet geactiveerd. Leuk idee om te implementeren, vraagt alleen wat meer uitwerking=
Ik mis het open klappen van het openingsbericht .
eerste en 2de pagina geen probleem , maar bij het 57ste achterstevoren pagina, was dat wel wree handig , wat was juist die vraag weer.
Dat is helemaal in het begin bij het onderzoeken van de forumsoftware onderzocht, en is niet zo eenvoudig te implementeren in deze software. Ik ga eerlijk zijn en ik had het gevoel dat dit minder gebruikt werd. Ik zal het nogmaals mee opnemen, maar voor mij als low prio voorlopig. Waarom: Veel mensen willen gewoon een vraag stellen, en daar stopt het... De rest van de functionaliteiten daar zitten ze minder op te wachten.
Zoals bij stackoverflow de mogelijkheid om een antwoord als “nuttig” aan te duiden. Of als “juist antwoord”.
Ist nog de bedoeling dat we correct en op de letter gaan antwoorden?
Dat is in essentie wel de bedoeling van het forum ja. Maar soms zijn er topics waar er eerst 33 vragen moeten gesteld worden, alvorens er een duidelijk antwoord komt of wordt er totale foute informatie gegeven, en op die manier kan het antwoord op de vraag, of een waardevol antwoord duidelijk van tussen het gezwets gehaald worden... Want in essentie komen de lezers van het forum (lees duidelijk de lezers) naar hier om een antwoord te vinden zonder moeite te doen. Vinden ze het, awel, dan bestaat de kans dat ze terugkomen, als ze alleen maar onzin en zever lezen, dan zijn ze weg en komen ze niet terug.
Het leuke aan het forum is net het gezever ertussen door maar ik sta alleen te roepen in de woestijn heb ik de indruk ?
Zever moet af en toe wel kunnen, daar sta je niet alleen, maar soms zijn topics meer zever dan inhoud en dat stoort de mensen wel. Vroeger was er meer zever in off topic, nu gebeurt dat door het forum heen.
Een donkere modus voor ‘s avonds en ‘s nachts
Een manuele switch, want ik kan mij inbeelden dat niet iedereen een 'darkmode' wil

. Eens kijken bij onze grafische dame of ze hier al een voorstelletje van kan maken in deze "donkere" dagen

.
Ik zou het niet weten wat ik anders zou willen. Ik heb er te weinig verstand van en maak nu al te weinig gebruik van de mogelijkheden.
Wel mis ik nog steeds de groene blokjes (dat was zeer visueel)
die groene blokjes was idd visueel.. Alleen moet de logica daarachter juist worden opgezet en dat is nog altijd a pain in the tuuut. Ik zal het op het lijstje zetten, maar ook als low prio.
en zo nog enkele van de oude emoticons zijn ook welkom
Daar zou ik eens achter moeten zoeken of die nog beschikbaar zijn

. Moeilijk kan dat niet zijn om die er bij te zetten...
Mogelijkheid tot een soort FAQ-element waarbij enkel een titelzin zichtbaar is en het detail opengeklapt kan worden (zoals de spoiler maar zonder het spoiler-gedoe), zodat in vraag-en-antwoord-stijl opgesteld kan worden.
Bedoel je zo iets?

Al dan niet met het woordje FAQ voor?
Zou het mogelijk zijn om bij het citeren van iemand zijn bericht dat al citaten bevat dat je citaat dan standaard alle tekst bevat van de persoon die je citeert? Nu is dat standaard enkel de eerste serie regels, maar wanneer er een hele reeks citaten zijn zie je dan enkel de namen van iedereen die geciteerd wordt en moet je dat uitvergroten en helemaal naar beneden scrollen om te lezen waarop er geantwoord wordt.
Sorry als het niet duidelijk is wat ik bedoel, maar het is vroeg in de ochtend en de koffie is nog aan het doorlopen
Ik snap het niet, en ik snap het wel... Deze nacht uit mijne nest gemoeten voor ne mri dus ook nie goe wakker

. Het quoten is bewust "dichtgeklapt" omdat het anders te veel plek in beslag neemt. Begrijp ik het goed dat je altijd dit wil zien:
ipv dit:
en bij citaten: ook citaten kunnen invoegen bij het bewerken van een reactie. Nu moet je die eerst in het nieuwe-reactieveld invoegen, bb-code omschakelen, code kopiëren en plakken, en opruimen.
mmm daar zal wel een reden voor zijn om dat bij bewerken niet toe te laten. Ik laat het nakijken of dit mogelijk is. Allee, alles kan, maar hoe ingewikkeld het is om dat in deze software te doen.
Een wis-knop voor het reactieveld. Wanneer je van gedacht veranderd ben ivm reageren, want een week later als je op dat topic terugkomt staat heel die reactie daar nog te wachten.
Dat kan niet moeilijk zijn

. Maar die tekst blijft staan omdat er in het verleden zo gezaagd is door enkelen voor een "autosave" functie. Nu kan/moet ik instellen hoe lang dat veld opgevuld blijft en wanneer er opgeslagen wordt. Meer mogelijkheden zijn er eigenlijk niet... Maar heeft eigenlijk daar niet mee te maken, maar is de functie "Clear editor"

.

Da bestaat al, maar doet raar

. Want op "verwijder concept" klikken zorgt er voor dat het concept verwijderd is, maar niet dat de inhoud verwijderd is... Dus als je de pagina opnieuw laadt, dan wordt je vorige inhoud wel verwijderd...
En helpt ook om het reactieveld te wissen als je meteen na het reageren de pagina terug omhoog scrollt om terug naar ‘nieuwe berichten’ te gaan en daar zomaar uit het niets hetgeen je net gereageerd hebt opnieuw ingevuld wordt. (die bug mag ook gewoon opgelost worden - chrome op iPad).
Die bug ken ik niet

.
In diezelfde context ook: een ‘naar nieuwe berichten’-knop onder het instant reactieveld.
lijkt mij ne goeie en ne gemakkelijke...