• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Foto's van keukens

Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
16.537
Waarderingsscore
2
Punten
0
Aangezien we binnen een paar maand moeten beslissen welke keuken we gaan voorzien, lijkt het me interessant om zoveel mogelijk voorbeelden te zien.

We verkiezen een moderne strakke keuken en voorlopig vooral de combinatie witte kastelementen - zwart werkblad.

Zijn er bouwers die in dit topic een foto van hun keuken willen/kunnen posten?

Na het lezen van dit artikel zijn we al een stapje verder, maar extra foto's zijn altijd welkom.

Indien mogelijk ook de fabrikant vermelden en/of andere nuttige informatie, eventueel een grof idee van de kostprijs (minder dan 5000, 5000-10000, 10000-15000, 15000-20000, 25000-30000, ...)
 
Lid geworden
12 okt 2008
Berichten
37
Waarderingsscore
0
Punten
0
De keuken die wij in NL kochten, bij een faillisement.

hij staat nu volledig gedemonteerd in de garage, binnenkort na de verbouwingen wordt hij geplaatst.

toestellen zijn allemaal van Bosch. Alleen er zit een koelkast in één van de kasten, maar we hebben een amerikaanse die ernaast komt te staan.



fkbfro.jpg




3452dr5.jpg
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
461
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ondertussen onze keuken nog wat verder afgewerkt. MDF en plinten zijn geschilderd. :D

Heb ook nog een flat screen aan de muur gehangen... 8)



image00035l.jpg
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
25
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dit is de onze, onlangs gerenoveerd .



Dit was vroeger: een rommelboeltje met beuken kasten en open kasten, hier wel in de meest ongunstige omstandigheden genomen :)



p1110723.jpg




En nu gekozen voor strak wit, met zwart en groene accenten.



p1140352.jpg




p1140457.jpg




(plint moet nog vervangen worden, is niet het juiste wit)
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
25
Waarderingsscore
0
Punten
0
dankje, en dat voor slechts 3000 euro voor de kasten en 1000 euro voor werkblad en spatvlak he :)
 
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
344
Waarderingsscore
0
Punten
0
Jappie wrote:
dankje, en dat voor slechts 3000 euro voor de kasten en 1000 euro voor werkblad en spatvlak he :)



amai, da's geen geld :!:

en van waar komt deze mooie keuken :wink:
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
25
Waarderingsscore
0
Punten
0
zou ik het zeggen? durf ik het? :)



ikea ...



Het is reeds onze tweede keuken daar, de oude staat nu (zonder toestellen en ietwat anders opgesteld natuurlijk) in het tuinhuis. Makkelijk met modulaire keukens.
 

monalisa

Zeer Actief lid
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
7.633
Waarderingsscore
5
Punten
38
Ik vind de keukens in dit topic ook allemaal mooi, maar het valt me toch op hoe ongelooflijk veel witte (hoogglans) er tussen zitten! En als het niet wit is, dan is het grijs/donkerbruin/zwart.



Denken jullie niet dat die mode binnen een paar jaar voorbij zal zijn, en dat men dan gaat denken: ahja, zo'n witte keuken, da's echt iets van x jaar geleden...



Maar ja, dat heb je wel bijna altijd met inrichting natuurlijk...
 
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
344
Waarderingsscore
0
Punten
0
had ik kunnen weten :wink:



wij zijn ook van plan om onze nieuwe keuken daar te halen
 
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
1.561
Waarderingsscore
0
Punten
0
monalisa wrote:
Ik vind de keukens in dit topic ook allemaal mooi, maar het valt me toch op hoe ongelooflijk veel witte (hoogglans) er tussen zitten! En als het niet wit is, dan is het grijs/donkerbruin/zwart.



Denken jullie niet dat die mode binnen een paar jaar voorbij zal zijn, en dat men dan gaat denken: ahja, zo'n witte keuken, da's echt iets van x jaar geleden...



Maar ja, dat heb je wel bijna altijd met inrichting natuurlijk...



Ik denk dat je met een witte, grijze of zwarte keuken een neutrale basis hebt. Je kunt altijd een muur in een kleur verven of je achterwand in gekleurd glas nemen en met gekleurde acenten werken.



Maar een rode of blauwe keuken, dat is al een ander verhaal.
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
25
Waarderingsscore
0
Punten
0
monalisa wrote:
Ik vind de keukens in dit topic ook allemaal mooi, maar het valt me toch op hoe ongelooflijk veel witte (hoogglans) er tussen zitten! En als het niet wit is, dan is het grijs/donkerbruin/zwart.



Denken jullie niet dat die mode binnen een paar jaar voorbij zal zijn, en dat men dan gaat denken: ahja, zo'n witte keuken, da's echt iets van x jaar geleden...



Maar ja, dat heb je wel bijna altijd met inrichting natuurlijk...



wij hebben daar ook zitten aan denken, maar als je nu een witte keuken uit de jaren 80 bekijkt, vallen die nog altijd veel beter mee dan sommige andere.



Wij hebben NIET geredeneerd zoals dat koppel dat ooit eens in een keukenwinkel zei "ne witte keuken, dat moeten we niet hebben, dat ziet er zo keukenachtig uit" :roll: :?



Wat hiervoor gepost werd is idd onze filosofie: alles wit in huis, en hier en daar accenten. Momenteel is dat groen. Willen we geen groen meer, kost het ons amper geld om te vernieuwen.
 
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
344
Waarderingsscore
0
Punten
0
Jappie wrote:
wij hebben daar ook zitten aan denken, maar als je nu een witte keuken uit de jaren 80 bekijkt, vallen die nog altijd veel beter mee dan sommige andere.



onze vuilgroene keuken uit de jaren 80 is nochtans geweldig hoor :lol:
 
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
36
Waarderingsscore
0
Punten
0
Jappie wrote:
monalisa wrote:
Ik vind de keukens in dit topic ook allemaal mooi, maar het valt me toch op hoe ongelooflijk veel witte (hoogglans) er tussen zitten! En als het niet wit is, dan is het grijs/donkerbruin/zwart.



Denken jullie niet dat die mode binnen een paar jaar voorbij zal zijn, en dat men dan gaat denken: ahja, zo'n witte keuken, da's echt iets van x jaar geleden...



Maar ja, dat heb je wel bijna altijd met inrichting natuurlijk...



wij hebben daar ook zitten aan denken, maar als je nu een witte keuken uit de jaren 80 bekijkt, vallen die nog altijd veel beter mee dan sommige andere.



Wij hebben NIET geredeneerd zoals dat koppel dat ooit eens in een keukenwinkel zei "ne witte keuken, dat moeten we niet hebben, dat ziet er zo keukenachtig uit" :roll: :?



Wat hiervoor gepost werd is idd onze filosofie: alles wit in huis, en hier en daar accenten. Momenteel is dat groen. Willen we geen groen meer, kost het ons amper geld om te vernieuwen.



Ook bij ons een zelfde filosofie!



Alle muren wit, keuken hoofdzakelijk wit, en werken met accenten, bij ons rood op dit moment (idee voorlopig, renovatie volle bak bezig)
 

toccos

Lid
Lid geworden
3 dec 2006
Berichten
268
Waarderingsscore
0
Punten
16
kheb een blinkend witte keuken met vrij moderne maar niet te opvallende handvaten (rechthoekig) met een werkblad in speciaal kleur (natuurkleuren, dit op aanraden van de keukenwinkel) en het resultaat is prachtig.

omdat het een open keuken is ook speciale kraan bijgekocht dat ze nog niet dikwijls verkocht hadden en dit maakt het plaatje wel af. Muren in donkerbeige/bruin gedaan, ook tussen de kasten en werkblad alsook tss kasten en plafond, het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf :lol:



spijtig genoeg nog geen foto's, want apparaat is stuk :roll:
 

toccos

Lid
Lid geworden
3 dec 2006
Berichten
268
Waarderingsscore
0
Punten
16
kheb een blinkend witte keuken met vrij moderne maar niet te opvallende handvaten (rechthoekig) met een werkblad in speciaal kleur (natuurkleuren, dit op aanraden van de keukenwinkel) en het resultaat is prachtig.

omdat het een open keuken is ook speciale kraan bijgekocht dat ze nog niet dikwijls verkocht hadden en dit maakt het plaatje wel af. Muren in donkerbeige/bruin gedaan, ook tussen de kasten en werkblad alsook tss kasten en plafond, het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf :lol:



spijtig genoeg nog geen foto's, want apparaat is stuk :roll:
 
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
135
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mijn ouders hebben 18 jaar geleden een gepoederlakte matte witte keuken gezet, met wit werkblad. Greeploos. Die ziet er nog altijd modern uit. Ik denk dat wit niet snel uit de mode zal gaan. Is ook nog altijd heel "wit" - dus niets vergeeld.
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan