Foto's van keukens

Lid geworden
3 nov 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
mooi , al denk ik dat je vaak je kraan zal mogen ontvetten :wink:

en ik had ook een eindzijde tot op de grond gedaan op de plaats waar het open gedeelte (waar je zit) stopt en de meubels beginnen in het eiland . dit had het nog iets strakker gemaakt imo

maar voor de rest mooie keuken :!:

Lid geworden
24 nov 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ben gisteren voor een keuken gaan kijken bij kitchen-art in Diest.

Daar werken ze uitsluitend met Schüller keukens.

Ik vind hier echter weinig informatie over terug.

Heeft iemand hier ervaring mee of al van gehoord?

Lid geworden
6 sep 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
mooie keuken, maar lijkt me niet zo handig, de spoelbak achter tvuur. inderdaad die mooie kraan (wij ook besteld) en mooie witte spoelbak veel ontvetten. plus om een pot uit te gieten enz, moet je helemaal rond of je moet gevaarlijke toeren doen. je hebt nu ook bijna niks werkblad heb ik de indruk , of je moet de krukken al wegzetten

vind dat wel altijd mooi hoor, die muren vol vanboven tot vanonder, die je nu in veel strakke keukens ziet. maar die keukens hebben dikwijls zo weinig werkblad. en dat vind ik heel belangrijk in een keuken. als je natuurlijk niet veel kookt is dat niet echt nodig. of als je een reuze keuken hebt met nog een apart mega-eiland.

we hebben ook de combinatie donkere muur (met vuur op en dus werkblad) en dan wit eiland, en vind het heel geslaagd op uw foto

Lid geworden
2 okt 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
rpili1313 wrote:
We zullen onze foto's ook maar eens uploaden

Héél mooie keuken!

Wat is de lengte & breedte van het eiland en welke composietsteen hebben jullie?

Lid geworden
12 jun 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
@mystique

ik denk dat je nog niet veel keuken ervaring hebt :)

want je kan afgieten terwijl je achter het vuur staat en ik ben al gene grote

als je toch moet rondlopen kan je de ketel van het vuur nemen terwijl je al aan de bak staat

ivm werkruimte als je daar niet genoe op hebt weet ik het niet meer hoor. je moet echt niet de krukjes weg zetten als je er zou moeten werken

de afmeting is 3m2 op 1m40

composietblad is van Stylestone dacht ik, 1 volledige lengte

Lid geworden
24 sep 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
@ rpili1313

zou je een detailfoto van de spoelbak even willen posten?

thx

Lid geworden
10 okt 2008
Waarderingsscore
2
Punten
0
lijkt me idd weinig werkruimte... geef eens een etentje voor 8pers met redelijkwat voorbereinding....ikzelf heb +-4m vrij werkbladruimte en't staat soms nog allemaal vol.

Justchill

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
36
@Rpili: serieuze strakke keuken.. veel contrast... je moet het graag zien.

Zijn die krukjes eigenlijk comfortabel ?

Lid geworden
25 okt 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dat wou ik ook graag weten, van die krukjes...ik heb de vraag al eens gesteld op het' grote interieurtopic' maar mischien is dit een betere plaats om dit te vragen?

Wij willen dus van die krukken met een gasveer kopen maar diegene dat we gezien hebben, en gemakkelijkst zaten, waren loodzwaar mede door de grote ronde voet.

Is dit niet storend bij het schoonmaken? Ik kan me voorstellen dat ik als vrouw die nooit alleen op de tafel (ter hoogte van het werkblad) gezet krijg! Zowel positieve als negatieve reactie's welkom, hartelijk dank!

Lid geworden
6 sep 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
@rpili1313

ik heb al veel keukenervaring , en ik zie mezelf geen potten uitgieten over een vuur als er bv nog een of meerdere andere potten op da vuur staat , lijkt me nogal gevaarlijk, en dan eventueel nog een vergiet vasthouden. lijkt me ni handig. de ergonomie van de keuken gaat da principe toch totaal tegen. beste is in een driehoek te werken.

ik zou ook mijn groenten ni kunnen snijden als er krukken in mijn weg staan dus nee ik vind net zoals die andere lezer het te weinig werkblad op deze manier. daarom heb ik ook voor veel werklad gekozen in mijn volgende keuken. . ik kook natuurlijk wel veel en graag en gebruik veel ingredienten. voor de rest vind ik het wel een mooie keuken want hou wel zo van die contrasten.

Lid geworden
6 sep 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
@weazle, wij hebben zelf de lem krukken van la palma, zijn redelijk bekend. wel heel duur, maar kreeg daar in den tijd goeie korting op. die zitten heel comfortabel en zijn verstelbaar. mijn man moet die idd op tafel zetten. en op zo een witte composiet zetten ik weet ni of ik daar gerust in zou zijn, zullen we nog zien. maar zelf krijg ik die dingen daar ni op . maar ge kunt die toch gewoon effe verzetten voor daar onder te kuisen. en anders moet uwe vent het maar doen, ni :)

alleszins ben blij da het er maar 2 zijn, zo een 6 omhoog zetten zou van het goede te veel zijn.

Lid geworden
12 jun 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
3 hoek principe is inderdaad het meest handige maar gaat niet met dit soort eiland opstelling. Geloof me het valt heel goed mee.

De krukken hebben we ook lang naar gezocht aangezien we een hogere rug leuning wilden. Krukken zijn van Colico design uit Italie. Als je ze mailt krijg je een verdeelpunt uit je buurt terug. We hebben gekozen voor de iets duurdere inox look poot. Ze zijn eigenlijk heel licht maar wel duur.

De spoelbak is van Blanco. Zeer tevreden van aangezien er niets van plekken in blijft zoals pastasaus en dergelijke.

Dit was ook ons grootste zorg voor het blad maar uiteindelijk als je goede materialen kiest moet je er geen schrik voor hebben.

Lid geworden
26 jul 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
daarom kiezen wij voor een eiland met maar één functie, in ons geval een spoeleiland.

Lid geworden
25 okt 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bedankt voor het snelle en eerlijke antwoord!

Ik denk dat we ook wel verkocht zijn voor zo'n type kruk hoor, al de andere modellen vind ik nogal 'saai' en 'cafeachtig'... Dan verschuif ik die inderdaad gewoon wat als ik moet schoonmaken (ben trouwens van plan om m'n nieuwe keuken nooit vuil te maken :lol: ), maar ik was nu zodanig gewoon om m'n keukenstoeltjes op mijne tafel te zwieren dat ik me eerst wel afvroeg hoe een ander dit deed. Mercietjes hé!!

Lid geworden
2 dec 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
hallo,

onze keuken is besteld bij augustijn keukens in aartselaar. de keuken is volledig opgetrokken in corian, het zijn 2 lange lage delen van 4m waar je bij het eiland thv het spoelbak gedeelte kan zitten (3 personen). in de lange kastenwand zit er van links naar rechts diepvriezer,stoomoven/oven, expressomachine, micro combi en koelkast (allemaal mielle) in het eiland zit een vaatwas van aeg (stilste) en inductieplaat van aeg, hierboven komt de novy dampkap type ZEN

de prijs van dit alles schommelt bij de 40000 euro

als iemand mij kan zeggen hoe ik een afbeelding kan laden kan ik het 3d ontwerp ervan posten

Lid geworden
12 jun 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
dat is gemakkelijk 3D ontwerpen posten van 40000 euro, laat maar eens zien als hij erin staat :D

Lid geworden
2 dec 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
dit is nog een jaartje wachten... daar ik de verbouwing zelf doe... dus nog even geduld op de echte foto's

Lid geworden
25 jun 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hier een paar fotos van onze keuken.

Niet op de vlekken letten. Was net geplaatst en dus nog niet afgewassen...

_

_

Lid geworden
10 okt 2008
Waarderingsscore
2
Punten
0
beetje donker voor mijn smaak.

Dampkap vind ikzelf maar raar geplaatst tussen die 2 kasten. Ingewerkt is mooier als je er toch kasten rond zet..

Bovenaan