Foto's van keukens

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
1
Punten
0
Aangezien we binnen een paar maand moeten beslissen welke keuken we gaan voorzien, lijkt het me interessant om zoveel mogelijk voorbeelden te zien.

We verkiezen een moderne strakke keuken en voorlopig vooral de combinatie witte kastelementen - zwart werkblad.

Zijn er bouwers die in dit topic een foto van hun keuken willen/kunnen posten?

Na het lezen van dit artikel zijn we al een stapje verder, maar extra foto's zijn altijd welkom.

Indien mogelijk ook de fabrikant vermelden en/of andere nuttige informatie, eventueel een grof idee van de kostprijs (minder dan 5000, 5000-10000, 10000-15000, 15000-20000, 25000-30000, ...)

Lid geworden
4 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
wij zitten om te eten 's morgens en 's avonds altijd op krukjes aan ons eiland. we hebben er dan ook speciaal op gelet dat ze wel gemakkelijk zitten. eerlijkheidshalve moet ik er wel bijzeggen dat we er 2 hebben met leuning en 2 zonder leuning en dat deze zonder leuning bijna niet gebruikt worden :wink:

internetten en krantje lezen gebeurt ook aan het eiland, multifunctioneel gebruik dus.

p1030266klein.jpg

Justchill

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2009
Waarderingsscore
0
Punten
36
ironic wrote:
wij zitten om te eten 's morgens en 's avonds altijd op krukjes aan ons eiland. we hebben er dan ook speciaal op gelet dat ze wel gemakkelijk zitten. eerlijkheidshalve moet ik er wel bijzeggen dat we er 2 hebben met leuning en 2 zonder leuning en dat deze zonder leuning bijna niet gebruikt worden :wink:

internetten en krantje lezen gebeurt ook aan het eiland, multifunctioneel gebruik dus.

Ziet er leuk uit! Alles open en in 1 ruimte, ik zie de fauteil, de eettafel.. dat vind ik prachtig.. wel gezellig zeker? Die barkrukjes zonder leuning zijn back-breakers !

Lid geworden
30 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Justchill wrote:
typhoon wrote:
http://gvanderlee1.magix.net/

Ja, hoe doet ge het... zo kijken op zwart en wit... mis je geen "gezelligheid"...

De woonruimte staat meer in het teken van gezelligheid met warme kleuren. De keuken vind ik nog altijd leuk :). Ik kan achteraf nog altijd met kleuraccenten werken (moest ik er toch psychologisch onder gaan lijden), zijn dankbare kleuren hiervoor.

Lid geworden
30 jan 2007
Waarderingsscore
1
Punten
0
F-B wrote:
Sjiek.

Wat zijn de afmetingen van uw keuken ?

Kookgedeelte is 4m breed, met daarnaast 3 kolomkasten, dus in totaal net 6m.

Het wasgedeelte met de tafel is in totaal 3m60 breed.

Lid geworden
1 feb 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zijn er mensen die een gasfornuis (Smeg,Boretti...) geïntegreerd hebben in een moderne, strakke keuken?

Lid geworden
8 nov 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wat me opvalt bij veel keuken is dat de zijkanten van de keuken loopt tot op de grond. Wat bij het kuisen, gaat er geen water in het hout van de keuken, is er dan geen vervorming van de onderkant van de zijkanten van de keuken door insijpelend water :?:

Lid geworden
13 nov 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Is bij ons volledig afgekit met siliconen... waarschijnlijk om die reden...

mies13 wrote:
Wat me opvalt bij veel keuken is dat de zijkanten van de keuken loopt tot op de grond. Wat bij het kuisen, gaat er geen water in het hout van de keuken, is er dan geen vervorming van de onderkant van de zijkanten van de keuken door insijpelend water :?:

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
Jan74 wrote:
Zijn er mensen die een gasfornuis (Smeg,Boretti...) geïntegreerd hebben in een moderne, strakke keuken?

ons gaskookplaat is ingebouwd in een moderne keuken, of bedoel je zo'n vrijstaand oven/gas toestel?

Wes

Lid geworden
8 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Justchill wrote:
typhoon wrote:
http://gvanderlee1.magix.net/

Ja, hoe doet ge het... zo kijken op zwart en wit... mis je geen "gezelligheid"...

Vind het net een prachtige keuken. Gaan ook voor deze stijl, lekker clean. Hou niet van teveel tierlantijntjes en gezelligheid maak je zelf...

Lid geworden
27 aug 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bedankt voor de reacties. Zoals je kan zien houden wij ook van strak.

Het werkblad is graniet, de variant Zimbabwe. Die is iets grijzer dan je op de foto's ziet, maar hij is intussen 3 x behandeld met Lithofin, waardoor hij bijna zwart is. Nu is hij goed voor gebruik, maar na een maand of 6 ga ik 'm nog eens doen, telkens wordt hij iets donkerder.

De inox plaat is een groenafvalbakje. Zeer handig, en het werkt goed. Het is een gewoon emmertje dat eronder hangt, waarop een rubberen ring bevestigd is. Als je het inox deksel erop legt is dat luchtdicht afgesloten. Bij ons duurt het gemakkelijk een dag of 4-5 eer dat vol is, en eerder wordt het niet leeggemaakt, en we hebben er absoluut geen geurhinder van.

Lid geworden
30 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Inderdaad mooie keuken, heeft wel iets weg van mijn eerste ontwerpen. Ik zou er mij in ieder geval in kunnen thuisvoelen :)

Funky wrote:
Bedankt voor de reacties. Zoals je kan zien houden wij ook van strak.

Het werkblad is graniet, de variant Zimbabwe. Die is iets grijzer dan je op de foto's ziet, maar hij is intussen 3 x behandeld met Lithofin, waardoor hij bijna zwart is. Nu is hij goed voor gebruik, maar na een maand of 6 ga ik 'm nog eens doen, telkens wordt hij iets donkerder.

De inox plaat is een groenafvalbakje. Zeer handig, en het werkt goed. Het is een gewoon emmertje dat eronder hangt, waarop een rubberen ring bevestigd is. Als je het inox deksel erop legt is dat luchtdicht afgesloten. Bij ons duurt het gemakkelijk een dag of 4-5 eer dat vol is, en eerder wordt het niet leeggemaakt, en we hebben er absoluut geen geurhinder van.

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Voila onze nieuwe keuken:

hpim0666v.jpg

hpim0664.jpg

Kasten zijn in structuurlak, werkblad is verzoete blauwsteen. :D

MDF achterwant en plinten moeten nog een wit kleurtje krijgen... :wink:

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor