• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

foto's huizen

Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
63
Waarderingsscore
1
Punten
0
foto's huizen hier plaatsen:

reden:

ik ben samen met mijn vriendin op zoek naar het type huis waar we het liefst in zouden wonen, hiervoor heb ik veel foto's van huizen gaan trekken, maar heb nog niet helemaal onze gezamenlijke goesting gevonden (is een probleem eigenlijk, we komen niet te wreed overeen)

ben nochtans in een straal van 50 km alle straten gaan afrijden, maar kost beeke veel aan dieselverbruik, is nie goe voor milieu ook, volgende optie is dus de elektronische weg,

daarom ben ik op zoek naar nog meer foto's van huizen. ik dacht hierbij aan al de foto's van huizen die jullie genomen hebben bij het rondrijden, zouden jullie deze foto's op deze thread willen plaatsen, dan kan iedere toekomstige bouwer ook zijn idee vormen, een soort van database van foto's wil ik aanleggen,

het gaat hierbij wel best om foto's van huizen van max 5 a 7 jaar oud, ouder heeft geen zin, verder eender wat ook van andere sites of elders ter wereld...enz enz...

als jullie dit goed vinden post ik zelf ook al mijn foto's, heb er enkele honderden op mijn computer staan,

bij voorbaat dank voor jullie reacties en foto's (en kan iemand me eens uitleggen hoe je hier een foto post???)

en hopelijk geeft dit trouwens ook geen privacyproblemen......

groeten...[/img]
 
G

Guest

Guest
Geplaatst: 29-01-2007 20:53 Onderwerp: Fotoooooooookes



--------------------------------------------------------------------------------



hey binnekesmam heb je zo nog van die fotokes zou ook in die stijl willen bouwen.Er zijn er hier die echt wel mooie sites hebben amai echt de moeite...







Nog fotookes van andere huizen niet nee, ken nog wel huizen van zelfde archi in zelfde stijl.maar kan die mensen hun huis niet op de site zetten he.
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
1.377
Waarderingsscore
0
Punten
0
hey binnekesmam. Is dat het huis op de heikantse berg? Heb het al een paar keer gezien in het voorbijrijden... Wij zijn ook zelfbouwers en hebben wel elke keer onze voorhoofden gefronst omdat we het zelf niet goed zagen zitten... :oops:
 
G

Guest

Guest
hey Saartje



ja, dat huis staat op de Heikanste berg. kom es binnen he, volgende keer als je passeert! :lol:

enne, het is echt geen huis voor zelfbouwers nee, wij hebben er dan ook niks aan gedaan.

het uitpalen was al verkeerd, door de splitlevel van het huis, en de helling van de grond, en dat was dan nog door professionals gedaan :lol:
 

Raf

Lid geworden
9 apr 2006
Berichten
407
Waarderingsscore
0
Punten
0
saartje79 wrote:
hey binnekesmam. Is dat het huis op de heikantse berg? Heb het al een paar keer gezien in het voorbijrijden... Wij zijn ook zelfbouwers en hebben wel elke keer onze voorhoofden gefronst omdat we het zelf niet goed zagen zitten... :oops:



Knap huis. Niet mijn stijl maar toch een huis waar je aan ziet dat het door de juiste architect en de juiste vakmensen is gezet! :wink: Proficiat.



Als ik nog eens passeer op de Heikantseberg met de mountainbike zal ik er eens naar zoeken?? Ik weet het eigenlijk niet staan.
 
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
63
Waarderingsscore
1
Punten
0
Prutsie wrote:





Bedankt voor je collectie te tonen he jeroendepauw,er staan heel mooie huizen tussen!

Je hebt ook al heel wat rond gereden zeker?

Je hebt zelf een huis in mijn straat getrokken en heel wat huizen paar straten van mijn huis.leuk om zo te zien.



Vanwaar ben jij?

Groeten[/quote]

ik ben van waregem en heb in een straal van 50 km rond waregem nagenoeg alle straten afgereden....

en bedankt aan iedereen voor de reacties op deze topic, als jullie zelf zo'n fotobestanden hebben, je mag ze hier meer dan gerust posten,

en ik ben idd ook op zoek naar hetgeen in een vorige reactie hier gezegd werd, bovenverdiep volledige kamers maar geen piramide of pastorij, naar wat moet je dan uitwijken??

groeten...
 
Lid geworden
11 aug 2006
Berichten
2.311
Waarderingsscore
0
Punten
0
AnnickVS wrote:



Wauw echt knap Annick veel licht en heel sober en strak ,nog veel plezier met jullie woning.

Nog klein vraagje ik zou ook graag de vloer laten doorlopen achteraan terras(terras aanleggen gelijk met binnenvloer)maar de architect wil het niet zo omdat je anders water en sneeuw kan binnen krijgen,heeft julie architest hierover iets gezegt??
 
Lid geworden
8 sep 2006
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Punten
0
Vanwaar ben jij?

Groeten[/quote]

ik ben van waregem en heb in een straal van 50 km rond waregem nagenoeg alle straten afgereden....

en bedankt aan iedereen voor de reacties op deze topic, als jullie zelf zo'n fotobestanden hebben, je mag ze hier meer dan gerust posten,

en ik ben idd ook op zoek naar hetgeen in een vorige reactie hier gezegd werd, bovenverdiep volledige kamers maar geen piramide of pastorij, naar wat moet je dan uitwijken??

groeten...[/quote]



Ah daarmee ik ben van Zulte, ale voor de moment toch nog.

Ik woon nog steeds thuis bij mijn ouders, das makkelijk terwijl we gaan bouwen niks huur en kost en wat sparen.



Heb ook een hele boel foto's maar hoe zet je die rap op het forum?

Dat ene modern huis dat je getrokken hebt in de oude weg die in opbouw is , is een mooi huis he ook geen piramide of pastorij gewoon sober modern huis,We hebben daar ook nog informatie voor gevraagd enzo maar was te duur.

jaja ze weten wat gevraagd e den dag van vandaag in onze buurt ,zelfs voor een ouder huis ,streek rond waregem nogal duur aan het komen.

Veel succes verder
 
Lid geworden
10 jan 2007
Berichten
949
Waarderingsscore
0
Punten
0
hallo,



zijn er soms nog mensen die een fotootje van hun huis willen plaatsen ? wij zoeken nog inspiratie voor de gevelsteen en de kleur dakpan voor een eigentijdse (ietsje moderne) woning.



groetjes
 
Lid geworden
19 jun 2006
Berichten
144
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zo ziet onze woning er uit!



Gevelstenen: VDS Argentis en Platina, ramen ral 9006 en afgewerkt met sidings Eternit kleur S05 (lichtgrijs).



dsc02407.jpg
 
Lid geworden
19 jun 2006
Berichten
144
Waarderingsscore
0
Punten
0
O ja, om te antwoorden op je vraag: hier is een foto met beter zicht op het dak.



We hebben gekozen voor de Koramic Royal Palace. Een mooie vlakke pan, die volgens ons niet misstaat in een eigentijds concept.



dsc02303.jpg
 
Lid geworden
3 dec 2006
Berichten
35
Waarderingsscore
0
Punten
0
Steen Albion (Uitzicht recuperatiesteen) van Floren

Ramen Ral 9001

Dakpan Koramic Janssen-Dings OVH blauw gesmoord

311.jpg
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan