• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Foto's cotto d'este buxy cendre lux

Lid geworden
24 jul 2008
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo Allemaal,



Toen wij de buxy cendre tegel uitgezocht hadden, dachten we een goed te combineren tegel gekozen te hebben. Maar nu we meubels (bank, vloerkleed) moeten uitzoeken, blijkt het toch een moeilijke kleur te zijn (soms lijkt hij bruin en met een andere lichtval grijs). Daarom bij deze de vraag voor foto's van gelegde tegels. Op internet kom je nl. steeds dezelfde foto's tegen.
 
G

Guest

Guest
ons hele huis is zo, foto's te over :) maar moet ze opladen vanop andere PC. Wij wonen nu 3 jaar met die tegels, en ondertussen al 2 vrienden dezelfde gelegd, omdat het hier zo mooi is :)



EN idd, soms bruin, soms grijs. Helemaal niet moeilijk te combineren vinden wij?
 
G

Guest

Guest
en dan nu foto's:) Ik zet er speciaal eentje met donkere lichtinval, en eentje met veel licht op...





onshuis026.jpg




hallew5.jpg




onshuis012ps6.jpg
 
Lid geworden
24 jul 2008
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ziet er inderdaad erg mooi uit. Ik heb er weer vertrouwen in. Bedankt!
 
Lid geworden
17 mrt 2006
Berichten
10
Waarderingsscore
0
Punten
0
wij gaan misschien ook voor deze tegel maar:

ik merk dat de tegels op sommige plaatsen 'plekken' hebben of precies geschuurd zijn.



is dit normaal of niet?



graag jullie mening hiervan aub
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan