• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Foto's badkamers met mozaiek

Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
361
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij zijn volop ideetjes aan het opdoen voor onze badkamer, maar we raken moeilijk uit de kleur voor de mozaiektegels. We denken aan iets grijs met crème, maar we weten het niet goed. Hebben jullie foto's van jullie badkamer waarin mozaiek voorkomt? Bedankt alvast
 

Tiele

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
2.259
Waarderingsscore
2
Punten
38
Een leuke combinatie is inderdaad niet simpel.. heb er ook een hele tijd over nagedacht en het is uiteindelijk een stukje achter de lavabo geworden. Heel veel mozaiek of bijna alles vind ik te druk.



905.jpg




mozaiek is een goedkoop glasmozaiekje van de hubo.
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
129
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hey Tiele,



Wat hebben jullie tegen het schuine dak in jullie badkamer? Zijn dit houten planchetten? Heb je misschien een duidelijkere foto?

Onze badkamer is ook onder het dak en we zijn nog op zoek naar ideetjes, vandaar mijn vraag.



Greetz





Tom
 

Tiele

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
2.259
Waarderingsscore
2
Punten
38
Dat is mdf planchetjes van maistro. Makkelijk te plaatsen, ongeveer hetzelfde in prijs als gyproc+plaaster+verf en in veel gevallen geeft het een mooier resultaat... maar da's persoonlijk natuurlijk.



Voor de andere plaatsen denk ik om de goedkoopst mogelijke houten planchetten (in den of zo) te zoeken en dit te witten. Liefst met zo'n olie zodat je het hout er nog wat doorziet of anders gewoon het geheel wit verven.
 
Lid geworden
21 nov 2006
Berichten
18
Waarderingsscore
1
Punten
0
Mooi Tiele. Hoe groot is jullie "mini"-badkamer precies? We zouden graag ook zoiets realiseren op onze zolder. Ook jullie lavabo vind ik prachtig.



Gaëlle
 
Lid geworden
14 mei 2006
Berichten
637
Waarderingsscore
0
Punten
0
http://foto.zita.be/s/a/Overview.aspx



De douche hebben we in mozaiek gezet, alsook de muur waar de saunadeur in uitkomt. De rest gedaan met gewone vloertegel in een bruine tint, ook de opstand van het bad enzo met diezelfde tegel.



PS....ventje alles zelf gemaakt, inclusief keuken, lavabo.... :lol:
 
Lid geworden
5 apr 2006
Berichten
122
Waarderingsscore
0
Punten
0
nickagneta wrote:
http://foto.zita.be/s/a/Overview.aspx



De douche hebben we in mozaiek gezet, alsook de muur waar de saunadeur in uitkomt. De rest gedaan met gewone vloertegel in een bruine tint, ook de opstand van het bad enzo met diezelfde tegel.



PS....ventje alles zelf gemaakt, inclusief keuken, lavabo.... :lol:



Hmm link werkt niet. Sessie is verlopen gelieve opnieuw aan te melden
 

V-D

Lid geworden
16 mrt 2006
Berichten
411
Waarderingsscore
0
Punten
0
Tiele,



Maestro, waar vind je deze?
 

Tiele

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
2.259
Waarderingsscore
2
Punten
38
Gaëlle wrote:
Mooi Tiele. Hoe groot is jullie "mini"-badkamer precies? We zouden graag ook zoiets realiseren op onze zolder. Ook jullie lavabo vind ik prachtig.



Gaëlle



Bedankt 8)



Meer foto's vind je op http://hoekske.citrus.be/album.php?album=8

De badkamer is net geen 4m² met douche, lavabo en wc onder het schuine dak maar voelt absoluut niet klein aan.



De lavabo is ook zelf gemaakt, dus die zal je jammer genoeg niet in de winkel vinden ;-) http://hoekske.citrus.be/album.php?album=9
 

Tiele

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
2.259
Waarderingsscore
2
Punten
38
V-D wrote:
Maestro, waar vind je deze?

Bij bijna alle houthandels denk ik... Drie Koningen in Oedelem, Deville in Wondelgem, Hanssens in Wondelgem,...



Nu ja.. 't is bij mij ook maestro geworden omdat het een overschotje was van m'n schoonvader. De kwaliteit is ook niet hét hoor. Er zat ergens een vlekje op en bij het afkuisen werd de toplaag onherstelbaar besmeurd. De volgende keer zal het toch gewoon het goedkoopste worden en de houthandel vergelijken met gamma.
 

B&V

Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
213
Waarderingsscore
0
Punten
0
verbouwer wrote:
Wij zijn volop ideetjes aan het opdoen voor onze badkamer, maar we raken moeilijk uit de kleur voor de mozaiektegels. We denken aan iets grijs met crème, maar we weten het niet goed. Hebben jullie foto's van jullie badkamer waarin mozaiek voorkomt? Bedankt alvast



Als je een pbtje stuurt met je emailadres zal ik een foto doorsturen.

Zou begot nie weten hoe ik hier een foto moet opzetten.

Onze badkamer is wel in beige en bruine tinten.



groeten
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan