• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Firma XXX service en materiaal

Lid geworden
12 jan 2023
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Zijn er hier nog met negatieve ervaringen met XXX?
Wij kochten er een warmtepomp... is na 1 jaar stuk... komen niet af om die te herstellen... Ondertussen 3 weken zonder warm water in huis... Service laat echt te wensen over! Ik zou hen toch niet aanbevelen aan anderen... toch degene die warmtepompen willen aankopen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.144
Waarderingsscore
6.698
Punten
113
Wie komt er niet af ? xxx of de firma die jou installatie heeft gedaan ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lid geworden
12 jan 2023
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
firmanaam van zelfbouwfirma & merk ketel verwijderd.
Wie komt er niet af ? Bulex of de firma die jou installatie heeft gedaan ?
Wij hebben gewerkt met een zelfbouwfirma... Hele goede verkopers en ze hebben techniekers in huis voor de basis maar voor de rest heb je ook heel weinig aan deze firma als iets verkeerd loopt. Het vat van onze warmtepomp is kapot dus xxx moet daar voor komen. Er is een technieker geweest (een week later) waar we heel content mee waren. Maar die technieker kwam hier binnen en kon ons probleem alleen maar bevestigen. Sindsdien niemand meer gehoord... zelf al meerdere keren opgebeld maar blijf maar iedere keer horen dat ze het gaan doorgeven... als dat nu nog niet gebeurd is... Ondertussen opnieuw donderdag... ik geloof niet dat er morgen iemand aan de deur zal staan aangezien ze ons nog niet in de planning hebben gezet... dat betekent dan maar blijvend zonder warm water zitten. Een maand zonder warm water dan maar... Onze warmtepomp is stuk na 1 jaar! Ze willen daar nu komen aan prutsen... vrees nu dat ik misserie heb gekocht! Ik had toch liever een 15 jaar probleemloos gestart met deze aankoop! Een goeie service zou voor mij betekenen dat ze mijn installatie gewoon komen vernieuwen! Zodat ik dan mss wel niet de ene na de andere kost zal moeten dragen. Gelukkig nog garantie... al werd ik wel gevraagd of ik de extra kosten met bancontact kon betalen!!! Ik vind het in elk geval geen reclame voor xxxx !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.144
Waarderingsscore
6.698
Punten
113
Met wie communiceer je ? zelfbouwfirma of xxx?
Zelfbouwfirma zou idd jou aanspreekpunt moeten zijn, omdat je daar gekocht hebt. Maar je kan steeds de servicedienst van xxx ook zelf contacteren.
De extra kosten, dat gaat dan over werkuren neem ik aan ? Bij zelfplaatsing is dat natuurlijk normaal.
Uw installatie vernieuwen voor een kapot vat.... het enige dat ze moeten doen, vrees ik, is jou een nieuw vat aanleveren zoadt je het ook zelf kan vervangen. Of het bestaande vat herstellen.
Heb je de zelfbouwfirma al in gebreke gesteld ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lid geworden
12 jan 2023
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
De communicatie verloopt nu via xxx. Zelfbouwfirma kan niet werken aan de installatie zelf. Ze kunnen ze alleen komen aansluiten (dat deden ze ook, we hebben daar meer voor betaald)
Ik heb ze nog niet in gebreke gesteld. Mss moet ik dat wel eerst even doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
alle namen verwijderd... Forumregels zijn hier duidelijk over:
Bij zowel positieve als negatieve commentaren op bouwfirma’s of derden dient de gebruiker zijn/haar volledige naam toe te voegen aan het bericht, alsmede zijn/haar band met deze bouwfirma of derde.
 
Lid geworden
12 jan 2023
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
alle namen verwijderd... Forumregels zijn hier duidelijk over:
Bij zowel positieve als negatieve commentaren op bouwfirma’s of derden dient de gebruiker zijn/haar volledige naam toe te voegen aan het bericht, alsmede zijn/haar band met deze bouwfirma of derde.
Mijn excuses! Ik wil geen probleem veroorzaken.
 

Tomvdw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
28 jun 2017
Berichten
4.488
Waarderingsscore
3.039
Punten
113
Doe morgen je aangetekend schrijven op de post en geef hen 7 kalenderdagen voor een werkende oplossing. Verwijs naar al je mails, berichten en telefoons (opgesomd met datums en uur) en dat 7 dagen gezien de mails ed al een aanvaardbare periode is.
 

tumkie

Gewaardeerd lid
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
751
Waarderingsscore
458
Punten
63
Een warmtepomp koop je van een fatsoenlijke leverancier met kennis van zaken …
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan