Files naar Antwerpen

Lid geworden
10 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Vanaf volgende week start ik in een nieuwe job. Omdat ik hiervoor dikwijls richting Antwerpen zal moeten rijden, (ik moet op verschillende plaatsen vervangingen gaan doen), vroeg ik me af hoe laat de files richting Antwerpen beginnen? Ik moet in Geel de autostrade op :? . Ik ben nog nooit richting Antwerpen moeten rijden tijdens de bureau-uren.

Thomazz

Nieuw Lid
Lid geworden
30 jan 2009
Waarderingsscore
1
Punten
8
Good luck with that :) Ik kom elke dag vanuit Turnhout en ik ben tot aan de eerste afrit (Borgerhout) ongeveer een uur gemiddeld onderweg. Ik vertrek altijd tussen 7 en 9 maar ik denk dat als je iets vroeger vertrekt wel wat van die tijd kan afknijpen. Persoonlijk vrees ik ook dat de E313 iets lastiger is dan de E34 en ik spreek hier uiteraard ook niet over dagen zoals vandaag (sneeuw, harde regen, ongevallen).

Bright side : ik heb zo goed als nooit file in het naar huis rijden ...

Lid geworden
23 jun 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
als ge vroeg genoeg vertrek (6u) hebt ge daar weinig last van :p anders zulde der dagelijks mee moeten leren leven

Lid geworden
27 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mijn vriend rijdt ook in Geel op richting Antwerpen, maar gaat er wel in Herentals alweer af. Vaak is dat net voor de files die al starten aan Herentals West. Met wat geluk pas file vanaf Massenhoven, maar vanaf daar is het toch zo goed als alle dagen prijs denk ik.

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
2
Punten
0
veel succes,

ik rij daar meestal alleen in het weekend op en dan valt dat allemaal mee, maar tijdens de week.

Wat een colonne vrachtwagens

Lid geworden
10 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
monalisa wrote:
Mijn vriend rijdt ook in Geel op richting Antwerpen, maar gaat er wel in Herentals alweer af. Vaak is dat net voor de files die al starten aan Herentals West. Met wat geluk pas file vanaf Massenhoven, maar vanaf daar is het toch zo goed als alle dagen prijs denk ik.

:cry: En hoe laat is dat dan, dat hij vertrekt? Gelukkig moet ik het maar 3 dagen per week doen. Ik moet rond 8 u starten.

Lid geworden
27 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mi Sueno wrote:
monalisa wrote:

:cry: En hoe laat is dat dan, dat hij vertrekt? Gelukkig moet ik het maar 3 dagen per week doen. Ik moet rond 8 u starten.

De ene week rond half negen, de andere week rond half tien. Om half negen natuurlijk vaker files dan om half tien.

Lid geworden
10 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
monalisa wrote:
Mi Sueno wrote:
monalisa wrote:

De ene week rond half negen, de andere week rond half tien. Om half negen natuurlijk vaker files dan om half tien.

Gaat hij dan naar Antwerpen via Lier? Of moet hij niet in Antwerpen zijn?

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
8
Punten
0
Mi Sueno wrote:
monalisa wrote:

Dan komt het wel goed als je zeker om 07.00u op de autostrade zit. Een uurtje filerijden dus. :twisted:

Lid geworden
27 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mi Sueno wrote:
Gaat hij dan naar Antwerpen via Lier? Of moet hij niet in Antwerpen zijn?

Zoals in mijn eerste post in dit topic staat: hij rijdt op in Geel, en af in Herentals: hij heeft nooit file, of slechts een paar honderd meters op het einde, als de file in Herentals al begint ipv in Massenhoven.

Lid geworden
10 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nevermore wrote:
Mi Sueno wrote:
monalisa wrote:

Dan komt het wel goed als je zeker om 07.00u op de autostrade zit. Een uurtje filerijden dus. :twisted:

:eek: ok 7 u dat valt nog mee, en een uurtje kan ik nog mee leven en hopelijk moet ik niet altijd Antwerpen Centrum doen. Ik had geen keuze, deze job of zonder werk zitten. 't Voordeel eraan is dat ik een bedrijfswagen(tje) krijg :D, nadeel, drie dagen vroeg uit bed, voordeel 4 dagen thuis!

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Waarderingsscore
5
Punten
38
Ik heb 2 jaar lang regelmatig vanuit Herentals naar A'pen gereden, meestal sta je vanaf 6h30/6h45 vast vanaf Herentals op de E313.

Dik uur file rijden tot je op de ring bent.

kwas blij dak die van ons eindelijk tot in Gent kunnen lokken heb :lol: sindsdien de E313 nog niet gemist...

3ss

Lid geworden
8 mrt 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Binnenkort drietal maanden dagelijks vanuit Retie naar Gentbrugge. Ik kijk er al naar uit :?

'Voordeel' is wel dat ik E34 kan nemen, niet E313.

Lid geworden
27 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik moet morgen met de auto naar regio Deinze. Ik kan de E313 op in Geel en dan via Antwerpen richting Gent rijden, of de E314 oprijden in Diest en dan naar Leuven en Brussel en zo naar Gent.

Ik zou er rond 11u willen aankomen, en zonder file zou het ongeveer anderhalf uur rijden zijn, dus rond half tien vertrekken, maar welke route geeft het minste kans op file denk jullie? Via Antwerpen of via Brussel? Verkeerspessimist zijnde vrees ik op beide trajecten 'prijs' te hebben. Of kijk ik morgen gewoon voor vertrek waar het minste file staat?

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
's Morgens de E313 of E314 naar Antwerpen?

Welcome to Hell! :twisted:

G

Guest

Guest
Voor mijn vorige job dagelijks vanaf Kwaadmechelen op E313 tot rond punt in Wommelgem. Rond 6u30 vertrekken en rond 7u30 in Wijnegem. Ietskes later vertrekken en ik geraakte 9 van de 10 niet op tijd op mijn job.

Als ik tegenwoordig richting A'pen moet houd ik toch rekening met 1u30 onderweg te zijn, toch zeker voor A'pen centrum.

Lid geworden
16 nov 2009
Waarderingsscore
1
Punten
0
Om 7 uur in Geel oprijden richting A-pen en om 8 uur willen aankomen? :shock: Pak maar 6.30

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wat ben ik toch een bevoorrecht mens. Mijn verste klant woont op 6 km afstand ... :D

Lid geworden
27 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bart Aertgeerts wrote:
's Morgens de E313 of E314 naar Antwerpen?

Welcome to Hell! :twisted:

I know... Maar soms moet het. Gelukkig zelden. Ik had gehoopt dat om half tien het ergste al door was. Of niet dan?

Lid geworden
26 jan 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Tripje Kortrijk - Gasthuisberg .....

Om 12u vertrokken en om 14u15 aangekomen, normaal 1u15 doe je er over, de ring rond Brussel stond gewoon stil op het middaguur .... ergernis alom.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan