Vanaf volgende week start ik in een nieuwe job. Omdat ik hiervoor dikwijls richting Antwerpen zal moeten rijden, (ik moet op verschillende plaatsen vervangingen gaan doen), vroeg ik me af hoe laat de files richting Antwerpen beginnen? Ik moet in Geel de autostrade op :? . Ik ben nog nooit richting Antwerpen moeten rijden tijdens de bureau-uren.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Files naar Antwerpen
Good luck with that
Ik kom elke dag vanuit Turnhout en ik ben tot aan de eerste afrit (Borgerhout) ongeveer een uur gemiddeld onderweg. Ik vertrek altijd tussen 7 en 9 maar ik denk dat als je iets vroeger vertrekt wel wat van die tijd kan afknijpen. Persoonlijk vrees ik ook dat de E313 iets lastiger is dan de E34 en ik spreek hier uiteraard ook niet over dagen zoals vandaag (sneeuw, harde regen, ongevallen).
Bright side : ik heb zo goed als nooit file in het naar huis rijden ...
Bright side : ik heb zo goed als nooit file in het naar huis rijden ...
Mijn vriend rijdt ook in Geel op richting Antwerpen, maar gaat er wel in Herentals alweer af. Vaak is dat net voor de files die al starten aan Herentals West. Met wat geluk pas file vanaf Massenhoven, maar vanaf daar is het toch zo goed als alle dagen prijs denk ik.
monalisa wrote:
En hoe laat is dat dan, dat hij vertrekt? Gelukkig moet ik het maar 3 dagen per week doen. Ik moet rond 8 u starten.
Mijn vriend rijdt ook in Geel op richting Antwerpen, maar gaat er wel in Herentals alweer af. Vaak is dat net voor de files die al starten aan Herentals West. Met wat geluk pas file vanaf Massenhoven, maar vanaf daar is het toch zo goed als alle dagen prijs denk ik.
Mi Sueno wrote:
De ene week rond half negen, de andere week rond half tien. Om half negen natuurlijk vaker files dan om half tien.
monalisa wrote:Mijn vriend rijdt ook in Geel op richting Antwerpen, maar gaat er wel in Herentals alweer af. Vaak is dat net voor de files die al starten aan Herentals West. Met wat geluk pas file vanaf Massenhoven, maar vanaf daar is het toch zo goed als alle dagen prijs denk ik.
En hoe laat is dat dan, dat hij vertrekt? Gelukkig moet ik het maar 3 dagen per week doen. Ik moet rond 8 u starten.
De ene week rond half negen, de andere week rond half tien. Om half negen natuurlijk vaker files dan om half tien.
monalisa wrote:
Gaat hij dan naar Antwerpen via Lier? Of moet hij niet in Antwerpen zijn?
Mi Sueno wrote:monalisa wrote:Mijn vriend rijdt ook in Geel op richting Antwerpen, maar gaat er wel in Herentals alweer af. Vaak is dat net voor de files die al starten aan Herentals West. Met wat geluk pas file vanaf Massenhoven, maar vanaf daar is het toch zo goed als alle dagen prijs denk ik.
- Lid geworden
- 12 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 8
- Punten
- 0
Mi Sueno wrote:
Dan komt het wel goed als je zeker om 07.00u op de autostrade zit. Een uurtje filerijden dus. :twisted:
monalisa wrote:Mijn vriend rijdt ook in Geel op richting Antwerpen, maar gaat er wel in Herentals alweer af. Vaak is dat net voor de files die al starten aan Herentals West. Met wat geluk pas file vanaf Massenhoven, maar vanaf daar is het toch zo goed als alle dagen prijs denk ik.
Dan komt het wel goed als je zeker om 07.00u op de autostrade zit. Een uurtje filerijden dus. :twisted:
Mi Sueno wrote:
Zoals in mijn eerste post in dit topic staat: hij rijdt op in Geel, en af in Herentals: hij heeft nooit file, of slechts een paar honderd meters op het einde, als de file in Herentals al begint ipv in Massenhoven.
Zoals in mijn eerste post in dit topic staat: hij rijdt op in Geel, en af in Herentals: hij heeft nooit file, of slechts een paar honderd meters op het einde, als de file in Herentals al begint ipv in Massenhoven.
Nevermore wrote:
ok 7 u dat valt nog mee, en een uurtje kan ik nog mee leven en hopelijk moet ik niet altijd Antwerpen Centrum doen. Ik had geen keuze, deze job of zonder werk zitten. 't Voordeel eraan is dat ik een bedrijfswagen(tje) krijg
, nadeel, drie dagen vroeg uit bed, voordeel 4 dagen thuis!
Mi Sueno wrote:monalisa wrote:Mijn vriend rijdt ook in Geel op richting Antwerpen, maar gaat er wel in Herentals alweer af. Vaak is dat net voor de files die al starten aan Herentals West. Met wat geluk pas file vanaf Massenhoven, maar vanaf daar is het toch zo goed als alle dagen prijs denk ik.
TonyWony
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 8 apr 2008
- Waarderingsscore
- 5
- Punten
- 38
Ik heb 2 jaar lang regelmatig vanuit Herentals naar A'pen gereden, meestal sta je vanaf 6h30/6h45 vast vanaf Herentals op de E313.
Dik uur file rijden tot je op de ring bent.
kwas blij dak die van ons eindelijk tot in Gent kunnen lokken heb :lol: sindsdien de E313 nog niet gemist...
Dik uur file rijden tot je op de ring bent.
kwas blij dak die van ons eindelijk tot in Gent kunnen lokken heb :lol: sindsdien de E313 nog niet gemist...
Ik moet morgen met de auto naar regio Deinze. Ik kan de E313 op in Geel en dan via Antwerpen richting Gent rijden, of de E314 oprijden in Diest en dan naar Leuven en Brussel en zo naar Gent.
Ik zou er rond 11u willen aankomen, en zonder file zou het ongeveer anderhalf uur rijden zijn, dus rond half tien vertrekken, maar welke route geeft het minste kans op file denk jullie? Via Antwerpen of via Brussel? Verkeerspessimist zijnde vrees ik op beide trajecten 'prijs' te hebben. Of kijk ik morgen gewoon voor vertrek waar het minste file staat?
Ik zou er rond 11u willen aankomen, en zonder file zou het ongeveer anderhalf uur rijden zijn, dus rond half tien vertrekken, maar welke route geeft het minste kans op file denk jullie? Via Antwerpen of via Brussel? Verkeerspessimist zijnde vrees ik op beide trajecten 'prijs' te hebben. Of kijk ik morgen gewoon voor vertrek waar het minste file staat?
masjienist
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 22 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 36
's Morgens de E313 of E314 naar Antwerpen?
Welcome to Hell! :twisted:
G
Guest
Guest
Voor mijn vorige job dagelijks vanaf Kwaadmechelen op E313 tot rond punt in Wommelgem. Rond 6u30 vertrekken en rond 7u30 in Wijnegem. Ietskes later vertrekken en ik geraakte 9 van de 10 niet op tijd op mijn job.
Als ik tegenwoordig richting A'pen moet houd ik toch rekening met 1u30 onderweg te zijn, toch zeker voor A'pen centrum.
Als ik tegenwoordig richting A'pen moet houd ik toch rekening met 1u30 onderweg te zijn, toch zeker voor A'pen centrum.
Bart Aertgeerts wrote:
I know... Maar soms moet het. Gelukkig zelden. Ik had gehoopt dat om half tien het ergste al door was. Of niet dan?
's Morgens de E313 of E314 naar Antwerpen?
I know... Maar soms moet het. Gelukkig zelden. Ik had gehoopt dat om half tien het ergste al door was. Of niet dan?
- Lid geworden
- 26 jan 2010
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Tripje Kortrijk - Gasthuisberg .....
Om 12u vertrokken en om 14u15 aangekomen, normaal 1u15 doe je er over, de ring rond Brussel stond gewoon stil op het middaguur .... ergernis alom.
Om 12u vertrokken en om 14u15 aangekomen, normaal 1u15 doe je er over, de ring rond Brussel stond gewoon stil op het middaguur .... ergernis alom.