• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Evaluatie van de offerte van Blavier

Lid geworden
29 okt 2024
Waarderingsscore
1
Punten
3
Beste forumleden,

Onlangs heb ik een offerte ontvangen van Blavier voor mijn bouwproject en ik ben benieuwd naar jullie mening. De offerte bevat details over de prijs, materialen, en de verwachte tijdlijn voor de werkzaamheden.

Wat ik tot nu toe heb gezien:​

• Prijs: De totale kostprijs lijkt concurrerend, maar ik wil graag weten of anderen hier ervaringen mee hebben? lijken de prijzen correct?
  • Materialen: Blavier biedt een mix van standaard en premium materialen aan.
  • De kwaliteit van de gebruikte producten.Zijn er specifieke aandachtspunten waar ik op moet letten bij deze offerte?
Het gaat over nieuwbouw drie facades van 165,28 m² in vlaanderen.

Bijlagen

• Offre_de_prix_blavier_1.pdf
    6,7 MB · Weergaven: 268
Zoals je mss al zal merken zijn de meeste hier op het forum niet echt laaiend enthousiast over SOD. Dit omdat we historisch gezien al vele threads gehad hebben van mensen die hun broek hieraan gescheurd hebben. Elk meerwerk zal je dubbel en dik aangerekend worden. Een extra stopcontact voor 200 euro, keuken prijs x3 als je niet iets wil wat de ikea zelfs niet zou aanbieden, etc.

Reken op prijs + 50% voor een realistisch budget waarop je gaat eindigen.

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments
Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan