Ervaringen met Keukenboulevard, Grando,.. (Hasselt

Lid geworden
27 apr 2022
Waarderingsscore
0
Punten
1
Ik ben eens bij de Keukenboulevard langs gegaan en heb een prachtig voorbeeld gehad v keuken en ook oké qua prijs. Maar ik zoek dan veel op, reviews etc,.. en het is wat gemengd. Hier waren er ook maar van vele jaren terug. Ondertussen al nieuwe ervaringen hier?
Grando ben ik ook langs geweest en was ook zeer mooi, weet niet of er daar ervaringen zijn?

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
4.498
Punten
113
Grando zat bij ons bij de rest van de ketens. Ook hun "gratis" acties zorgden ervoor dat hun standaardkastjes wel heel duur zijn 😆. Evenals bij hun concurrenten.
Ook maatwerk was dus niet mogelijk, alles zou worden opgelost met paslatten en hogere plint.

Uiteindelijk bij lokalere keukenbouwer gegaan die stuk lager zat qua prijs, alles op maat maak maakte en heel veel keuze had naar kleur, design, profiel van zowel afwerking als corpus

Bob.en.bobette.bouwer

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
14 jan 2015
Waarderingsscore
866
Punten
113
Geen ervaring wel een advies (in lijn met Mario_) ga bij een lokale schrijnwerker/interieur bouwer. Deze zijn meestal goedkoper en/of leveren betere kwaliteit af.
De toonzalen en verkoopsmedewerkers moeten uiteraard bij deze grote ketens ook worden betaald.

turboke

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
11 jul 2012
Waarderingsscore
326
Punten
83
Persoonlijk best tevreden van Grando.
Goed contact zowel voor als na de bestelling en de plaatsing.
Proper afgewerkt.
Enkele fouten ontdekt bij plaatsing professioneel opgelost zonder veel discussie.

Mary_Jane

Nieuw Lid
Lid geworden
3 jun 2020
Waarderingsscore
15
Punten
8
bij een familielid staat een keuken van de keukenboulevard sinds 2007. Op de keuken is qua kwaliteit eigenlijk niets op te merken, de keuken ziet er nog altijd heel goed uit.

Bij grando ben ik begin dit jaar langsgeweest voor een offerte voor een nieuwe keuken. Ik vond ze wel erg duur voor een 'standaard' keuken. Kwamen zelfs nog net iets duurder uit dan de lokale interieurbouwer die alles op maat maakt. Grando Hasselt heeft wel een mooie toonzaal, maar ze zijn dacht ik van de 'mandemakers groep', met een nogal bekende (of beruchte?) reputatie in Nederland.

MattiV

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 jun 2022
Waarderingsscore
100
Punten
43
Een aantal jaren geleden ook een keuken gekocht bij Grando.
Alles vlot verlopen, goede communicatie, wel iets duurder dan bij andere ketens, goede kwaliteit, plaatsing ook perfect verlopen.
Was wel een vrij basic keuken, geen maatwerk of specialekes.

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Waarderingsscore
528
Punten
113
Ga eens langs bij Eggo in Hasselt. Erg tevreden over.

Bovenaan