-
Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden! -
Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2023 in gent aan! Niet geldig op zondag
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ervaring VDA Solar zonnepanelen
Mario_
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 19 dec 2014
- Waarderingsscore
- 5.652
- Punten
- 113
Zo kunnen toekomstige lezers natuurlijk weinig te weten komen.....
Hier en bij wel wat kennissen kwam Go-solar plaatsen. Ook uit het Waasland.
Kan er geen enkele minpuntje bij opnoemen. Alles werd opgevolgd en afgehandeld zoals afgesproken.
Hier en bij wel wat kennissen kwam Go-solar plaatsen. Ook uit het Waasland.
Kan er geen enkele minpuntje bij opnoemen. Alles werd opgevolgd en afgehandeld zoals afgesproken.
Beste, ook wij zijn gedupeerde van VDA Solar. Graag zouden we met u in contact willen komen.Bedankt, maar ik zoek mensen die zonnepanelen lieten plaatsen bij VDA Solar, gezien er zich nu een probleem voordoet en deze firma failliet is. We zoeken nog mensen die gedupeerd zijn.
- Lid geworden
- 1 feb 2023
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 1
Wij zijn ook slachtoffer, heb je privé gestuurd met mijn telefoon nummer. Je kan mij bellenBedankt, maar ik zoek mensen die zonnepanelen lieten plaatsen bij VDA Solar, gezien er zich nu een probleem voordoet en deze firma failliet is. We zoeken nog mensen die gedupeerd zijn.
Mario_
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 19 dec 2014
- Waarderingsscore
- 5.652
- Punten
- 113
Ts is slechts 1 dag actief geweest.Wij zijn ook slachtoffer, heb je privé gestuurd met mijn telefoon nummer. Je kan mij bellenBedankt, maar ik zoek mensen die zonnepanelen lieten plaatsen bij VDA Solar, gezien er zich nu een probleem voordoet en deze firma failliet is. We zoeken nog mensen die gedupeerd zijn.
Arvilou enkele dagen.
Als VDA al meer dan een jaar failliet is, denk ik niet datner daar nog veel te halen valt.
Maar als we het probleem kennen, kan er misschien een andere oplossing gevonden worden
- Lid geworden
- 1 feb 2023
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 1
Ts is slechts 1 dag actief geweest.Wij zijn ook slachtoffer, heb je privé gestuurd met mijn telefoon nummer. Je kan mij bellenBedankt, maar ik zoek mensen die zonnepanelen lieten plaatsen bij VDA Solar, gezien er zich nu een probleem voordoet en deze firma failliet is. We zoeken nog mensen die gedupeerd zijn.
Arvilou enkele dagen.
Als VDA al meer dan een jaar failliet is, denk ik niet datner daar nog veel te halen valt.
Maar als we het probleem kennen, kan er misschien een andere oplossing gevonden worden
- Lid geworden
- 1 feb 2023
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 1
Er zouden meer dan 50 dossiers zijn. Er is een strafklacht ingediend van Fluvius tegen vda solar. Gedupeerden kunnen zich burgerlijke partij stellen.
- Lid geworden
- 1 feb 2023
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 1
Wij ook vda solarBeste, ook wij zijn gedupeerde van VDA Solar. Graag zouden we met u in contact willen komen.Bedankt, maar ik zoek mensen die zonnepanelen lieten plaatsen bij VDA Solar, gezien er zich nu een probleem voordoet en deze firma failliet is. We zoeken nog mensen die gedupeerd zijn.
Mario_
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 19 dec 2014
- Waarderingsscore
- 5.652
- Punten
- 113
Topic starter heeft het over problemen na plaatsing. Dus daarom de vraag.... Wat is het probleem.Las in de krant 'gelokt door de lage prijzen'. Als het te goedkoop lijkt om waar te zijn is het dat ook meestal zo.
Dat die failliet is en vermoedelijk frauduleus is 1 zaak. Waar je wss toch weinig uit zal kunnen halen.
Maar het probleem eventueel oplossen zou mijn grootste zorg zijn.
- Lid geworden
- 1 feb 2023
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 1
Het gaat over het feit dat deze firma fraude heeft gepleegd van door het antidateren van de Arei keuringattesten bij meer dan 60 installaties. Waardoor veel mensen vele duizenden euro’s hebben moeten terugbetalen aan Fluvius, terwijl ze zelf slachtoffer zijn van de frauduleuze praktijken van vda solar. Doordat Fluvius luchtbeelden had is alles zoveel jaar later aan het licht gekomen. Dat de installaties niet lagen op moment dat ze zogezegd gekeurd waren. Doordat de certificaten destijds van 210 naar 90 euro zakten. De firma kon op die manier veel mensen rond de tuin leiden om nog snel panelen te verkopen om dat voordeel te hebben. Alleen kwamen ze in de problemen hierdoor, daarom gingen ze vervalsen. Ook telkens werden de installaties door dezelfde keurder gedaan die op deze manier meedeed aan de fraude. De firma is dan een jaar later bewust failliet gegaan om op deze manier wellicht hun Verantwoordelijkheid te ontlopen.
Mario_
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 19 dec 2014
- Waarderingsscore
- 5.652
- Punten
- 113
Dan pleegde niet alleen VDA fraude. ... ook de keurder en ook de eigenaar van de installatie..Het gaat over het feit dat deze firma fraude heeft gepleegd van door het antidateren van de Arei keuringattesten bij meer dan 60 installaties. Waardoor veel mensen vele duizenden euro’s hebben moeten terugbetalen aan Fluvius, terwijl ze zelf slachtoffer zijn van de frauduleuze praktijken van vda solar. Doordat Fluvius luchtbeelden had is alles zoveel jaar later aan het licht gekomen. Dat de installaties niet lagen op moment dat ze zogezegd gekeurd waren. Doordat de certificaten destijds van 210 naar 90 euro zakten. De firma kon op die manier veel mensen rond de tuin leiden om nog snel panelen te verkopen om dat voordeel te hebben. Alleen kwamen ze in de problemen hierdoor, daarom gingen ze vervalsen. Ook telkens werden de installaties door dezelfde keurder gedaan die op deze manier meedeed aan de fraude. De firma is dan een jaar later bewust failliet gegaan om op deze manier wellicht hun Verantwoordelijkheid te ontlopen.
- Lid geworden
- 22 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 2.047
- Punten
- 113
als eigenaar was je toch op de hoogte van deze praktijken... Ok, de installateur had misschien wel de leiding hierover, maar als iemand tegen mij komt vertellen: ik doe dit met terugwerkende kracht, dan gaat er bij mij al een belletje rinkelen... Geen veroordeling, wel een bedenking die ik mij maak, en die ook wel tegen de eigenaars kan gebruikt worden...Het gaat over het feit dat deze firma fraude heeft gepleegd van door het antidateren van de Arei keuringattesten bij meer dan 60 installaties. Waardoor veel mensen vele duizenden euro’s hebben moeten terugbetalen aan Fluvius, terwijl ze zelf slachtoffer zijn van de frauduleuze praktijken van vda solar. Doordat Fluvius luchtbeelden had is alles zoveel jaar later aan het licht gekomen. Dat de installaties niet lagen op moment dat ze zogezegd gekeurd waren. Doordat de certificaten destijds van 210 naar 90 euro zakten. De firma kon op die manier veel mensen rond de tuin leiden om nog snel panelen te verkopen om dat voordeel te hebben. Alleen kwamen ze in de problemen hierdoor, daarom gingen ze vervalsen. Ook telkens werden de installaties door dezelfde keurder gedaan die op deze manier meedeed aan de fraude. De firma is dan een jaar later bewust failliet gegaan om op deze manier wellicht hun Verantwoordelijkheid te ontlopen.
Enige wat je hier kunt doen volgens mij is op zoek gaan naar een goeie advocaat, en zorgen dat je eventueel met mede gedupeerden samen tegen de eigenaar van de zaak gaat procederen... Als er fraude in het spel is, ben je als zaakvoerder volgens mij in een bvba niet meer beschermd tegen verdere schadeclaims... Maar ook dat moet je goed laten onderhoren bij een advocaat...
- Lid geworden
- 22 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 2.047
- Punten
- 113
maar waarschijnlijk zullen er ook wel boetes gerekend worden natuurlijk. Fraude kan niet ongestraft passerenNog een bedenking, Als je enkel de teveel gekregen gelden moet teruggeven, kom je er toch correct vanaf ?
stefan
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 10 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 2.151
- Punten
- 113
Wie is er gedupeerde als je mee fraude hebt gepleegd?Er zouden meer dan 50 dossiers zijn. Er is een strafklacht ingediend van Fluvius tegen vda solar. Gedupeerden kunnen zich burgerlijke partij stellen.
wat heeft die fraude met het faillissement te maken?
Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.
Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties