• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2023 in gent aan! Niet geldig op zondag

Ervaring robotmaaier?

Lid geworden
16 apr 2009
Waarderingsscore
0
Punten
16
We denken erover om een robotmaaier aan te schaffen omdat we best wel een grote grasoppervlakte gaan hebben.

Hebben jullie misschien ervaringen met bepaalde merken?
Wat zijn de bevindingen van gebruiksgemak, onderhoud, geluid, kostprijs,...?

Ik vond op internet een goedkoper model, de Robo maaier L2700.
Iemand deze toevallig in gebruik?
Alvast merci!

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
5.637
Punten
113
Bij mij werd robotmaaiers overal afgeraden. Teveel bladeren en afgebroken takjes , ook met de echte messen wordt dit niet weggewerkt. Nu zitmaaier met opvangbak die alles moeiteloos meeneemt.

Lid geworden
13 mei 2016
Waarderingsscore
0
Punten
0
Beste,

Het forum van bouwinfo heeft vele bezoekers, en is daarom voor velen ook het uitgelezen medium om gratis reclame te komen maken voor hun eigen winkel. Jammer genoeg werkt dat hier zo niet, en dat zult u waarschijnlijk ook wel gelezen hebben in de forumregels waarmee u zich akkoord hebt verklaard.

Uw berichten zijn van ons forum verwijderd, maar mocht u toch een graantje willen meepikken van het succes van bouwinfo, aarzel dan niet om contact op te nemen met de beheerder van deze site via

info@bouwinfo.be

voor meer informatie.

LET WEL OP : Als u adverteerder wordt, wil dat niet zeggen dat u hier opnieuw reclame mag komen maken. U hebt op die manier het recht om een link naar uw contactpagina te plaatsen, zodat mensen u makkelijker kunnen vinden wanneer u hen bijstaat met raad op ons forum.

Groetjes

Het Bouwinfo-Team

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan