• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Ervaring met RECUBAD ???

1Miguel1

Nieuw Lid
Lid geworden
4 sep 2019
Waarderingsscore
4
Punten
8
We hebben een ernstig probleem met de douche: De douche plaat (V&B) is vervormd en de onderbuur heeft waterschade.
De fabrikant van de doucheplaat is terplaatse geweest met de installateur en de verantwoordelijkheid wordt dus betwist: de installateur zegt dat de houten(?) verstevigingsplaat die, origineel, onder de acryldoucheplaat geplaatst is niet voldoet en dat daarom de plaat langs alle zijkanten vervormde.
De fabrikant zegt dat eerst het water door de afdichtingssiliconen is gelopen en daarna dus de houten plaat onder de plaat heeft doen opzwellen.
Uiteindelijk wordt er voorgesteld de firma Recubad in te schakelen om de douche uit te breken en een nieuwe doucheplaat te plaatsen.
Na het uitbreken zal de fabrikant en leverancier samen terplaatse komen om uiteindelijk de oorzaak te bepalen en de verantwoordelijke vast te stellen.

Wie heeft ervaring met Recubad en de voorgestelde werkwijze ???

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
5.993
Punten
113
lijkt me sterk als alles goed geinstalleerd is, je dan die problemen (direct) krijgt. onder een douchebak wordt meestal met iets opgevuld om steun te geven als men in de douche stapt.
Firma ken ik niet. Werkwijze.........ze gaan gewoon alles vervangen, dus alles nieuw. Zoals aangegeven, als de plaatsing goed gebeurd incl afwerking, zie ik niet wat er fout aan kan zijn.

bgcw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
22 mei 2011
Waarderingsscore
672
Punten
113
ik weet enkel dat ze veel kunnen herstellen als er een beschadiging is, maar een hele douche vervangen.....

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan