Ervaring chape & pur Koen Renders

querex

Nieuw Lid
Lid geworden
19 apr 2017
Waarderingsscore
0
Punten
6
Initieel hadden we graag Stijn Maes genomen.
https://www.chapewerken-maesstijn.be
Enkele vrienden hadden door hem laten chappen en de verschillende vloerders waren zeer tevreden van de chapewerken.
Echter is hij overgenomen door Koen Renders, waardoor de offerte aanvragen ook naar Koen Renders zijn gegaan. 

Heeft er iemand ervaring met de chape & PUR firma Koen Renders uit Malle?
Bedankt.

teaser

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
8 apr 2009
Waarderingsscore
285
Punten
83
Hier een paar jaar geleden een kleine opp (35m²) laten PUR'en en chappen door Renders. 

De PUR heb ik zelf wel nog wat moeten bijwerken want die lag enkele cm te hoog op een plaats waar veel leidingen bijeenkwamen.

Over de chape geen klachten gehoord van de vloerder.

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
2.484
Punten
113
Henoe chape is ook een firma uit die regio. Ook zeer mooi werk, werd toen aangeraden door StijnMaes wegens te drukke agenda.

Roja92

Lid
Lid geworden
5 sep 2016
Waarderingsscore
0
Punten
16
Wij hebben op onze gelijkvloers de PUR laten spuiten door Koen Renders +- een jaar geleden. Vriendelijke gasten en PUR zorgvuldig aangebracht en goed afgetopt voor VVW. Na een jaar nog niks verzakt, dus zal wel volgens de regels van de kunst gedaan zijn!

Chape heb ik laten doen door Chapewerken Schelles (https://www.chapewerkenschelles.be/). Zelfs mijn vloerder heeft de contactgegevens van deze chapper gevraagd omdat hij nog maar zelden zo een propere chape heeft gezien! Komt er nog eens bij dat de prijs zéér correct is! Echt een aanrader.

BSSN

Lid
Lid geworden
19 dec 2016
Waarderingsscore
4
Punten
18

Bij zowel positieve als negatieve commentaren op bouwfirma’s of derden dient de gebruiker zijn/haar volledige naam toe te voegen aan het bericht, alsmede zijn/haar band met deze bouwfirma of derde.

?

Lid geworden
2 sep 2020
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik had Koen Renders gecontacteerd voor EPS te komen spuiten.

Omdat zij snel konden komen had ik voor hun gekozen.
Maar dat had ik beter niet gedaan. Eerst hadden zij hun leiding gespoeld met water op mijn zolder waardoor het water met cement via de L ijzers over mijn ramen en rolluiken is gelopen natuurlijk alles onder de cement pap.  Normaal moet dit buiten gedaan worden maar firma zegt mij dat dit volgens de regels is gebeurd terwijl ik er naast stond toen ze de leiding spoelde. 
Dan is de EPS er maar rap in gespoten niet vlak en tegen de muur kan je op plaatsen nog de beton zien dat het daar zo schuin naar beneden gaat. Ps; 10cm EPS gespoten.
Waar men stopt met spuiten laten ze gewoon nog een berg EPS liggen die evenhoog kwam als 4cm onder mijn vloerpas terwijl er nog 8cm chape overal op moet. 
En dan rijden ze met een EPS vrachtwagen die stuk is want ze kunnen de hoeveelheid niet regelen dus continu vol debiet. 
Achteraf hebben wij een volledige dag de cementpap van alle ramen kunnen kuisen zelfs tussen het frame loopt dit overal tusse.
Ik ben niet te spreken hoe zij werken.

Ook is de EPS op sommige plaatsen nooit volledig hard geworden op sommige plaatsen zakte je heel hard dus dat er dan ook nog bij.

Dus voor mij echt geen aanrader.

Mvg,
Jeroen

Lid geworden
8 mrt 2017
Waarderingsscore
1
Punten
0
Heeft hier hellingschape, PUR en chappe gedaan, is alledrie zeer goed gedaan.
Bij mijn broer enkele jaren geleden ook, ook goed gedaan.

Is ook 1 vd enigen die een ATG-attest kunnen aanbieden voor gespoten PUR, niet onbelangrijk.
Zijn kei harde werkers die weinig te vertellen hebben, maar zolang het werk zeer goed is zit ik er niks mee in.

Ben zelfbouwer, dus heb overal eerst een bekisting gemaakt en kiertjes dichtgespoten met PUR.
Kan er inkomen dat als Renders op een werf aankomt en er is niks afgekast of dichtgespoten dat ze gewoon 'verder' doen.

rdr2180

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
18 mrt 2006
Waarderingsscore
333
Punten
83
in de regio Rijkevorsel - Malle zitten verschillende chapebedrijven, zelf heb ik nu al drie keer op chape van de gebroeders Peeters mogen werken (twee voor mezelf) en kan die nog steeds volmondig aanraden. Bij ons hebben ze alles netjes voorbereid, netjes achtergelaten en zeer kwalitatief gewerkt.

Paul_2000

Lid
Lid geworden
6 apr 2017
Waarderingsscore
1
Punten
18
Verleden jaar ook Koen Renders laten chappen. Zeggen niet veel maar zijn zeer harde werkers.  Op amper 3 uur was de ganse verdieping klaar (90m2). Resultaat: perfect vlak.

Bovenaan