• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

EPB niet nodig bij kleiner van 50m²

Lid geworden
11 aug 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik bezit een bouwgrond in Wallonië; te Rendeux. Klopt het als ik een recreatiewoning optrek die kleiner is dan 50 m² dat de wetgeving qua isolatie niet van toepassing is?

 
 

Tom DV

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
29 aug 2009
Berichten
2.147
Waarderingsscore
503
Punten
113
Hoe het nu zit weet ik niet en ook tot welke oppervlakte dat geldig is weet ik niet. 2 jaar geleden heb ik kraanwerk gedaan om een houtmassief vakantiewoning (verhuur) te plaatsen. Daar had ik de vraag gesteld waarom alles zo klein was en kreeg ik inderdaad het antwoord van de bouwheer (tevens de architect) dat ze dan geen epb plicht hadden. Dat was in La Roche en Ardennne.
 

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
3.668
Waarderingsscore
1.827
Punten
113
Daar had ik niet op gelet. En mijn kennis en goesting in Frans laat dat ook niet toe 
thumbs_up.png
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan