• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

epb-aanvaarding lambda-waarde

koebeest

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 aug 2009
Berichten
1.457
Waarderingsscore
66
Punten
48
Wat bepaalt of de vermelde isolatiewaarde van een gekocht materiaal aanvaard wordt voor een epb-aangifte of dat de standaard lambda waarde wordt gebruikt?

Ik ben niet epb-plichtig maar als ik in de toekomst zou verkopen of verhuren moet ik wel een epc laten opmaken. Van de isolatie die ik nu plaats wil ik zeker zijn dat de geadverteerde lambda-waarde zal aanvaard worden. Als het materiaal in de epbd is opgenomen is dat geen probleem. Wat met de andere? Ik heb geen idee welke attesten die ik terug vind goed genoeg zijn of zelfs eventueel een vermelding op de verkoopssite voldoende zou zijn. Op de epb-pedia van de Vlaamse Overheid vind ik het niet duidelijk genoeg staan.

Iemand die me kan helpen?

Als bijlage twee voorbeeldbestanden.
 

Bijlagen

  • EPS150SE.pdf
    175,1 KB · Weergaven: 10
  • qm-perlite-ecomat21.pdf
    168,2 KB · Weergaven: 3

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan