• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Energieleverancier dreigt failliet te gaan

Waldhar

Zeer Actief lid
Lid geworden
4 feb 2021
Berichten
488
Waarderingsscore
177
Punten
43

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Berichten
2.036
Waarderingsscore
779
Punten
113
Ik denk dat er nog eentje gaat volgen ...
 

SanderR

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 jun 2019
Berichten
1.034
Waarderingsscore
513
Punten
113

Jensvdw

Gewaardeerd lid
Lid geworden
17 aug 2018
Berichten
626
Waarderingsscore
383
Punten
63
Ik denk dat er nog eentje gaat volgen ...
Ik kan het artikel niet lezen. Om welke 2 gaat het?
 

SanderR

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 jun 2019
Berichten
1.034
Waarderingsscore
513
Punten
113
Ik denk dat er nog eentje gaat volgen ...
Ik kan het artikel niet lezen. Om welke 2 gaat het?
Ik ook niet, want ik ben te goedkoop om een abonnement te nemen :D Maar over het algemeen staan daar geen bedrijfsnamen bij :)
 

Jensvdw

Gewaardeerd lid
Lid geworden
17 aug 2018
Berichten
626
Waarderingsscore
383
Punten
63
Ik denk dat er nog eentje gaat volgen ...
Ik kan het artikel niet lezen. Om welke 2 gaat het?
Ik ook niet, want ik ben te goedkoop om een abonnement te nemen :D Maar over het algemeen staan daar geen bedrijfsnamen bij :)
Dacht het al. Jammer..
 

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
op de standaard is datzelfde artikel verschenen en daar stond expliciet op dat ze de namen niet meer gingen vrijgeven, omdat ze dat alleen maar dieper duwt...
 

koen24

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2009
Berichten
1.426
Waarderingsscore
501
Punten
113
op de standaard is datzelfde artikel verschenen en daar stond expliciet op dat ze de namen niet meer gingen vrijgeven, omdat ze dat alleen maar dieper duwt...
Klopt volledig, die naam vrijgeven is natuurlijk een hefboom voor een leegloop.

De andere kant is dan dat de consument ook wel nergens tegen beschermd is en zijn voorschotten integraal kwijt is bij een faillissement....
Mijn energieleverancier : E....ant probeert nu al voor de derde keer voorschotfactuur te verhogen , iedere keer ****vergeet**** men dat we eigenlijk door de zonnepanelen break even zitten.
Zeer moeilijke communicatie via mail. Telefonisch lukt het uiteindelijk maar je moet er toch telkens een klein uurtje voor vrijmaken.
De beslissing is nu toch gevallen terug te keren naar E...ower . Transparantie, eenvoud en correctheid , daar is ook wel iets over te zeggen.


Ik zou toch graag eens het gesprek aangaan met Guy Verhofstadt over zijn vrijgemaakte geliberaliseerde energiemarkt in zijn Europa
 

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
wij zijn nu ook overgeschakeld naar e... ower, sinds gisteren officieel. Wat me opvalt is dat die niet meer voorkomen in de vtest, bij mijnenergie.Be, ... volgens mij hebben die een klantenstop ofzo :).
 

bert2

Gewaardeerd lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
825
Waarderingsscore
259
Punten
63
Ecopower heeft inderdaad een klantenstop.
Ze proberen daar ook hun verkoop te dekken met 100% eigen productie.
 

Kwakkel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 okt 2011
Berichten
1.323
Waarderingsscore
379
Punten
83
Inderdaad:

Ik wil klant worden​

Ecopower voert een tijdelijke stop in voor nieuwe klanten en nieuwe aansluitingen. Het contractformulier is momenteel voorbehouden voor Ecopower-klanten die verhuizen.
De contract-stop moet ons de kans bieden om de enorme instroom van nieuwe contractaanvragen te verwerken en de kwaliteit van onze dienstverlening te garanderen.
We evalueren eind januari de stand van zaken en nemen dan de beslissing wanneer we weer nieuwe klanten en bijkomende aansluitingen verwelkomen
 

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
dan was ik juist op tijd :).
 

jvd30

Gewaardeerd lid
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
2.591
Waarderingsscore
246
Punten
63
Iemand idee wie die 2 kunnen zijn? De meeste kleintjes zijn er uit nu.
 

jova313

Actief Lid
Lid geworden
4 sep 2017
Berichten
298
Waarderingsscore
90
Punten
28
Net gemerkt dat de schatting van mijn verbruik die mijn nieuwe leverancier had gemaakt, lager was dan de werkelijke meterstand van op het moment van de overstap. Dit zou dus nadeliger zijn voor mij (aangezien dit nieuwe contract duurder is dan het oude). Ik heb hen gecontacteerd met de vraag dit aan te passen...
 

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Berichten
2.036
Waarderingsscore
779
Punten
113
Iemand idee wie die 2 kunnen zijn? De meeste kleintjes zijn er uit nu.
De meeste eruit?

Ecopower
Octa+
Elegant
Bolt
Mega
Antargaz
Aspiravi
Energie.be

en ik ga er zeker nog enkele vergeten zijn
 

Kegel

Gewaardeerd lid
Lid geworden
9 okt 2012
Berichten
625
Waarderingsscore
290
Punten
63
Iemand idee wie die 2 kunnen zijn? De meeste kleintjes zijn er uit nu.
De meeste eruit?

Ecopower
Octa+
Elegant
Bolt
Mega
Antargaz
Aspiravi
Energie.be

en ik ga er zeker nog enkele vergeten zijn
Niet zeker of je bedoelt dat ecopower een kleintje is of je bedoelt dat die het ook moeilijk gaan krijgen. In het laatste geval denk ik niet dat dat klopt. Zij produceren het gros van het geleverde zelf (het is dan ook een coöperatieve). Is dacht ik ook de reden dat zij (regelmatig) nieuwe klanten afwijzen als hun capaciteit niet volgt
 

Patrico

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
7 okt 2019
Berichten
2.036
Waarderingsscore
779
Punten
113
Iemand idee wie die 2 kunnen zijn? De meeste kleintjes zijn er uit nu.
De meeste eruit?

Ecopower
Octa+
Elegant
Bolt
Mega
Antargaz
Aspiravi
Energie.be

en ik ga er zeker nog enkele vergeten zijn
Niet zeker of je bedoelt dat ecopower een kleintje is of je bedoelt dat die het ook moeilijk gaan krijgen. In het laatste geval denk ik niet dat dat klopt. Zij produceren het gros van het geleverde zelf (het is dan ook een coöperatieve). Is dacht ik ook de reden dat zij (regelmatig) nieuwe klanten afwijzen als hun capaciteit niet volgt

Voor alle duidelijkheid had ik over dat er nog kleintjes waren op de markt. Ze gaan uiteraard niet allemaal in de problemen komen en er zijn zeker sterke spelers onder de kleintjes.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan