Past in feite bij elk van de techniek-categorieën hier. De uiteinden van de energiebocht moeten +/- 30cm boven de afgewerkte vloer liggen, maar mijn energiebocht stopt pal op de fundering. Hoe ga ik omhoog? Mofjes en PVC-buizen of bestaat er een "deftige" oplossing voor?
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Energiebocht verlengen/verhogen
D I Y
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 12 aug 2013
- Waarderingsscore
- 3.692
- Punten
- 113
PVC buizen zijn de ‘deftige’ manier om die te verlengen. Energiebocht is zelf meestal uit PVC gemaakt en heeft vaak ook moffen op de uiteinden waar gewoon een PVC buis in past, dikwijls met rubber sluitring. al komt die meestal wel tot boven de nulpas zodat die niet verlengd moet worden.
stefan
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 10 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 1.935
- Punten
- 113
Waarom 30 cm boven de afgewerkte vloer?Past in feite bij elk van de techniek-categorieën hier. De uiteinden van de energiebocht moeten +/- 30cm boven de afgewerkte vloer liggen, maar mijn energiebocht stopt pal op de fundering. Hoe ga ik omhoog? Mofjes en PVC-buizen of bestaat er een "deftige" oplossing voor?
1 cm is voldoende