En toen vroeg ik, zachtjes fluisterend in haar oor ...

Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
And we have a winner! :!:

Kan niet geloven dat ik die naam dus vergeten was.

Off to youtube... :p

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Bart Aertgeerts;1786441 wrote:
And we have a winner! :!:

't Was dan ook perfect uitgelegd hé? ;)

Don't answer me, Mammagamma, etc...

Als je toch op YouTube zit, luister dan zeker eens naar het geremixte "Mammagamma 04", vanzelfsprekend met het volume en de bass op de correcte instellingen...

http://www.youtube.com/watch?v=FnD7gckfzM0

Lid geworden
17 okt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
tilt!;1786334 wrote:
Rustig voortkabbelend, uitermate te genieten met een Desperados in de hand op een door verschillende kleuren peertjes verlicht terras...

:Smileyke-waarvan-kin-op-grond-valt:

Desperados drinken is wel erg, euhm, wanhopig... :(

Jimbo

(mompelt iets over Belgische cultuur, maïs, tetra-hop en witglazen flesjes...)

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
:rolleyes:

Ne cappuccino dan? :confused:

Sorry hoor, maar ben "van de vrouwendrankjes": Desperados, Mojito, Bailey's, Witte Martini. Ben zo gene stoere vent die een bak bier verzet op een avond en een streekbierke spreekt me ook niet echt aan.

Met koffie kun je weinig verkeerd doen, we zullen daar maar bij blijven want we moeten nog rijden ook hé? ;)

BTW, zoals altijd, moest iemand toegang hebben tot de -ahum- originele geluidsdrager van dit pareltje van Think Of One ben ik altijd geinteresseerd want nu moet ik telkens naar hier (of YouTube) komen om 't nog eens te horen en ondertussen heb ik 't al een keer of 20 afgespeeld...

Bijlagen

• 397882_10150547045496380_679066379_8629036_1101907995_n.jpg
    397882_10150547045496380_679066379_8629036_1101907995_n.jpg
    51,5 KB · Weergaven: 0

stonebiker

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 jan 2007
Waarderingsscore
3
Punten
38
tilt!;1786505 wrote:
:rolleyes:

Ne cappuccino dan? :confused:

Sorry hoor, maar ben "van de vrouwendrankjes": Desperados, Mojito, Bailey's, Witte Martini. Ben zo gene stoere vent die een bak bier verzet op een avond en een streekbierke spreekt me ook niet echt aan.

Met koffie kun je weinig verkeerd doen, we zullen daar maar bij blijven want we moeten nog rijden ook hé? ;)

BTW, zoals altijd, moest iemand toegang hebben tot de -ahum- originele geluidsdrager van dit pareltje van Think Of One ben ik altijd geinteresseerd want nu moet ik telkens naar hier (of YouTube) komen om 't nog eens te horen en ondertussen heb ik 't al een keer of 20 afgespeeld...

bah, er is toch niets mis met Mojito's?

Bacardi cola is nu ook niet meer in om maar iets te zeggen.

btw. Dees kan ik ook niet uit mijn hoofd zetten:

http://www.youtube.com/watch?v=xq3kr4vuk3s

(pretty cool remix van de Gucci reclame versie)

Ik weet niet waarom, maar ik associeer deze muziek met schoon wijven… :lol:

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
In of niet in... Ik moet 't graag drinken, de rest interesseert me niet ;)

Die M83 is niet slecht... Totaal niet slecht! Wel geen associatie met schoon wijven erbij :(

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
tilt!;1786505 wrote:

Spotify! Altijd je favoriete muziek bij de hand.

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Spotify is (was) zo'n applicatie die heel je FB volspamt en toegang moet hebben tot vanalles en nog wat. Zo'n dingen komen er bij mij niet op ;)

Het zou me ook sterk verwonderen moest die "Think Of One" op Spotify te vinden zijn. Je mag altijd eens kijken en als 't er idd te vinden is eet ik mijn woorden op ;)

'k Heb het meer voor zoiets qua schoon wijven (waar is dien thread "alleen voor de mannen" naartoe eigenlijk?)

http://www.youtube.com/watch?v=ik2YF05iX2w

Is zo geen skelet zoals ze tegenwoordig "moeten" zijn, en had reeds volle lippen toen er nog geen siliconen bestonden... aaaah to be 18 again... :roll:

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
tilt!;1786655 wrote:
Spotify is (was) zo'n applicatie die heel je FB volspamt en toegang moet hebben tot vanalles en nog wat. Zo'n dingen komen er bij mij niet op ;)

Het zou me ook sterk verwonderen moest die "Think Of One" op Spotify te vinden zijn. Je mag altijd eens kijken en als 't er idd te vinden is eet ik mijn woorden op ;)

Wat bedoel je met 'volspamt'? Ik merk er niks van.

Die Think of One staat er wel degelijk op!

Bijlagen

• Naamloos_14.jpg
    Naamloos_14.jpg
    21,2 KB · Weergaven: 0

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Njam njam.. smak, burps...

Ben mijn eigen woorden aan 't opeten ;)

Volspammen... een paar jaar geleden kon je niet op FB komen of "x heeft naar y geluisterd op Spotify", "b heeft naar z geluisterd op Spotify en ook nog naar dfghjklm", etc...

Altijd zoekend naar muziek vond ik die Spotify dan precies wel interessant tot ik 'm dan aanklikte. "Geeft u Spotify toegang tot dit, dat en dat? Mag spotify in uw naam posten?" etc...

How about no???

Sindsdien altijd met een grote boog langs Spotify & consoorten gelopen, maar kom, we zullen nog eens een poging doen ;)

Thx om 't te laten weten.

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
My pleasure!

Als ik Spotify open zie ik wel rechts onderaan een lijstje met wie naar wat luisterde, maar ik heb mijn afspeellijsten en Spotify staat open op de achtergrond. Op FB zie ik daar niks van.

Bovenaan