En toen vroeg ik, zachtjes fluisterend in haar oor ...

Marburg

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
251
Punten
83
jansenius wrote:
... en het tweede vatikaans concilie was nog in volle gang ...

Ik heb altijd al geweten dat dat een jaar was met veel hoogten en laagten :p

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
jansenius wrote:
jamajamajama :x .... hef dan toch eens een tip van de sluier ... :x ...

Gij zijt veel te curieus gij. Okee dan ... ik ben van 't zelfde goede jaar als Ann Demeulemeester. Ik eigen mij dan ook vanaf heden de benaming "moeder van het bouwforum" toe. :wink: :lol:

jansenius

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Waarderingsscore
1
Punten
38
MyriamC wrote:
jansenius wrote:
jamajamajama :x .... hef dan toch eens een tip van de sluier ... :x ...

Gij zijt veel te curieus gij. Okee dan ... ik ben van 't zelfde goede jaar als Ann Demeulemeester. Ik eigen mij dan ook vanaf heden de benaming "moeder van het bouwforum" toe. :wink: :lol:

Dank u, nu kan ik in vrede rusten (die curieuzeneuzemosterdpot is mijn vrouwelijke kant 8) ). En inderdaad : moeder, want voor grootmoeder zijt ge toch nog wat te jong :lol: (maar ge zijt dus maar heel niptekes mijn meerdere in jaren hee....)

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
jansenius wrote:
Dank u, nu kan ik in vrede rusten (die curieuzeneuzemosterdpot is mijn vrouwelijke kant 8) ). En inderdaad : moeder, want voor grootmoeder zijt ge toch nog wat te jong :lol: (maar ge zijt dus maar heel niptekes mijn meerdere in jaren hee....)

Allee gij ... dat twee Vaticaans concilie was begin jaren 60 als ik het goed voor heb. Dan schelen wij toch een kleine tien jaar. Op onze leeftijd is dat een pak hoor. Vooral qua fysiek dan. :cry: :? :evil:

Verschillende van mijn vriendinnen zijn trouwens al oma. Ik heb zelf een zoon van 25, dus het zou gemakkelijk kunnen.

jansenius

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Waarderingsscore
1
Punten
38
MyriamC wrote:
jansenius wrote:

Allee gij ... dat twee Vaticaans concilie was begin jaren 60 als ik het goed voor heb. Dan schelen wij toch een kleine tien jaar. Op onze leeftijd is dat een pak hoor. Vooral qua fysiek dan. :cry: :? :evil:

Verschillende van mijn vriendinnen zijn trouwens al oma. Ik heb zelf een zoon van 25, dus het zou gemakkelijk kunnen.

aha, daar komt de aap uit de modieuze mouw : Ann Demeulemeester is van '59... vandaar... (vaticanum 2 was inderdaad van '61 tot '63)

Lid geworden
6 jul 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
jansenius wrote:
aha, daar komt de aap uit de modieuze mouw : Ann Demeulemeester is van '59... vandaar... (vaticanum 2 was inderdaad van '61 tot '63)

Ge zijt er jammer genoeg 5 jaar naast. Ann is van 1954. Mystery solved.

Oops ... laat ik nu altijd gedacht hebben dat ze van 1954 is. Blijkt volgens Wikipedia dat ze inderdaad van 1959 is. Pffff ... alweer een teleurstelling rijker.

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Waarderingsscore
3
Punten
38
Dees heeft ook efkes geduurd (pre-youtube) voor ik het vond

Lid geworden
13 okt 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Lid geworden
2 aug 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
d'er moet iets aan mijn oren schelen denk ik, maar ik heb altijd moeite om te begrijpen wat die mannen altijd zingen (muziek in 't algemeen).

bij dees ook dacht ik eerst dat het om "vuil tegen vuil" ging :)

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
"Vliegtuig" speelt op Stubru .... 8)

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Eén van mijn vroegste herinneringen als klein kind... 8) :lol: :oops:

Ik weet nog goed welk 'n medelijden ik had met de brave man.

http://www.youtube.com/watch?v=ztRDriMXGKo

Had blijkbaar toen al door dat als je ook nog maar een hint van gelukzaligheid voelt, er altijd iets of iemand klaar staat om de boel op te fucken. :x 8)

Lid geworden
12 apr 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Marburg wrote:
Ik ben al vreselijk lang op zoek naar deze:

Mad in Belgium 1

Cassette Compilatie - 1986

Mad

Sigmund Und Sein Freund - Expert

La Muerte - Hashassin (live)

Mensen Blaffen - Sexy

The Misz - Fear

palais des bauzard - In the grassfield

pan pan at the monico - Sisters in red

O Veux - What's the use

The Neon Judgement - Concrete (live)

The Klinik - Power of passion

experto credo roberto - Evelien

european trance - Love of destruction

Vita Noctis - Expose

The Politics of Experience - Sanity power

Secret Life - Mitches

THE sacred - Runaround babe

The Mudgang - Daltons

Iemand enig idee?

Soulseek is uw vriend!

Daar heb ik al zaken gevonden die je niet voor mogelijk acht.

Gewoon soms wat geduld hebben

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
tilt!;1066955 wrote:
Fragment 2 : ik speel piano op haar ribbenkast

Zoektocht is nog steeds niet geslaagd, maar 't zal waarschijnlijk De Legende met "Ten dans" zijn.

http://www.muzikum.eu/nl/123-835-12171/de_legende/ten_dans-lyric.html

Benieuwd om 't nog eens te horen maar ik vind het nergens terug. Kan goed zijn als ik het nu hoor dat ik denk :( maar ja...

Heb dat van "e kostuum is altijd goe" ook teruggevonden...

[video=youtube;fGfmaHdnWlA]http://www.youtube.com/watch?v=fGfmaHdnWlA[/video]

't Was toch mooier in mijn herinnering ;)

***Edit na een paar luisterbeurten***

Eerst dacht ik "het is precies Katastroof" en dus "roemel" in mijn wereld, maar na een paar keer beluisterd te hebben vind ik het lounge die ver zijn tijd vooruit was. Rustig voortkabbelend, uitermate te genieten met een Desperados in de hand op een door verschillende kleuren peertjes verlicht terras... Awel ik had smaak begin jaren '90 :cool:

Dit vergeten pareltje ook teruggevonden: [video=youtube;p34sIt4rfFo]http://www.youtube.com/watch?v=p34sIt4rfFo[/video]

Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik ben al anderhalve dag stoemelings op zoek naar de naam van een band ergens uit begin de jaren '80. Voor het gemak ben ik groepsnaam én album vergeten. ;)

Wat ik er nog wel van weet: een hoes met daarop allemaal buizen (schoorstenen???) in inox of aluminium en die foto wordt in het midden gespiegeld.. :confused: Op de hoes is behalve die buizen en lucht niks te zien dacht ik.

Brits geloof ik.

Het is geen illustere groep en normaal zo ik de groepsnaam 100x zeggen, maar mijn geheugen... :-(

Lid geworden
27 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Toch niet Animals van Pink Floyd? Voldoet misschien niet helemaal aan de beschrijving, maar herinneringen kunnen vervagen doorheen de tijd...

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Alan Parsons Poject! ;)

Ammonia Avenue...

Bijlagen

• Alan-Parsons-Project-Ammonia-Avenue---445932.jpg