Elektrische toestellen voor keuken...

Lid geworden
18 mei 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Beste...

Morgen willen mijn vriend en ik graag gaan kijken voor elektrische toestellen voor de keuken (frigo, kookplaat, combimicro-oven, diepvries,...).

Welke winkels zijn hierbij aan te raden om zeker te bezoekn in LIMBURG?

Dank dank! :)

Greetzzz Kelly

Lid geworden
13 aug 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Het internet !!! ligt ook tot in limburg ( :) grapje)

Neen zeker eens rondkijken, de prijsverschillen zijn echt wel flagrant ! (-40% en meer)

Lid geworden
16 jun 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Idd internet!!! Veilingkopen.nu is volgens mij ongeveer de goedkoopste.

K heb heel wat winkels en prijzen bekeken en internet was de goedkoopste.

nielstre

Nieuw Lid
Lid geworden
10 mei 2009
Waarderingsscore
16
Punten
8
Ik heb mijn spullen een tijd terug via www.piot.be besteld. Goede service en gratis levering (in Hasselt).

In Nederland kan het nog wat goedkoper, maar dan is het moeilijk om eventueel een uitbreiding van garantie aan te schaffen.

Wil je echt in Limburg blijven, dan kan je de Wara bezoeken in Genk (Waterschei), ook goede prijzen en service.

Lid geworden
16 jun 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
K heb even de prijzen vergeleken van de keukentoestellen die wij gaan bestellen bij veilingkopen met die bij piot. Er was 1 toestel 100euro goedkoper, al de rest100, 200 tot zelfs 300 euro duurder.

Eerst gaan rondneuzen in winkels, als je weet wat je wilt gewoon het internet afschuimen en kopen bij de goedkoopste (natuurlijk de referenties nalezen :wink: )

Veel succes

Saurus

Lid
Lid geworden
14 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
16
Carreau-Line wrote:
Voordeligste zal wel de grens oversteken zijn naar NL :wink:

Maar dan heb je steeds randaarde ipv penaarde :(

+ mogelijk problemen als je ooit de garantie moet aanspreken?

Lid geworden
22 sep 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Saurus wrote:
Carreau-Line wrote:
Voordeligste zal wel de grens oversteken zijn naar NL :wink:

Maar dan heb je steeds randaarde ipv penaarde :(

+ mogelijk problemen als je ooit de garantie moet aanspreken?

Volgens mij worden veel toestellen van een soort euro-stekker voorzien. Deze heeft rand en pen aarde (kijk maar eens bv bij een senseo).

Garantie heb je altijd. Voor een aantal merken zul je dan wel met het toestel naar de winkel in NL terug moeten. Maar veel merken geven ook gewoon in Belgie garantie. Zo hebben we destijds een whirlpool microgolf in de makro in NL gekocht en kregen we binnen garantie iemand van Whirlpool Belgie over de vloer. Anderzijds hebben we ook een Daewoo tv in NL gekocht ne die moesten we terugbrengen naar de winkel. Maar de garantie waar je recht op hebt, krijg je ook.

Het enige waar je op moet letten is dat de garantietermijn anders kan zijn. bv standaard 1 jaar garantie in NL tegen 2 jaar in Belgie voor hetzelfde apparaat.

Lid geworden
25 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben ook alle bekende sites bekeken, bestudeerd bijna, en enkele winkels bezocht... (Electro kleinhandels, niet Vandenborre of zo)

Na lang twijfelen, hebben we alles gekocht bij Defoort in Kuurne, en dit kost ons 400 euro meer dan het internet, maar we voelen ons gewoon beter hierbij, en zekerder!

Lid geworden
7 mei 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Woensdag mijn inbouw-espresso van AEG ontvangen. Gekocht op veiligkopen.nu, en een derde goedkoper dan de winkelprijs...

Bovenaan