• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Elektrische kast gedraaid plaatsen

Lid geworden
9 nov 2021
Berichten
7
Waarderingsscore
1
Punten
3
Dag allemaal,

Ik heb een oud huis en ben de volledige installatie aan het vernieuwen. nu zou ik een kast moeten hebben van 56 modules (ik heb er naar de toekomst ongeveer 48 nodig). Deze past alleen niet rechtop in de technische ruimte. Mag ik hem 90° gedraaid zetten?
Ik weet dat dit in de industriële wereld geen probleem is.
 

Stefaan Van Slycken

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 mei 2017
Berichten
3.650
Waarderingsscore
1.752
Punten
113
Nog nooit commentaar op gehad en toch al meermaals zo laten keuren door een nauwgezette keurder.
Je bedoelt de kast 90° gedraaid en de inhoud ook?
Ja, geheel 90° gedraaid.
Ik denk dat je meer miserie kan krijgen als je aan de kast begint te rommelen (rails draaien en zo) waarvoor ze niet gebouwd is. Fabrikant laat deze steeds CEBEC-keuren zoals ze gemaakt wordt, dat geldt niet meer als je er zelf aan gaat prutsen.

Ah en kijk eens hier bij de technische fiche van bijvoorbeeld een Hager CFA440:

360° product montage positie:ja

In geval van discussie moet je daarop teruggrijpen.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan