• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

eilanddapmkap randafzuiging - kabel spots & verversen fi

Lid geworden
13 jul 2006
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
0
aan iedereen met eilanddampkap:

allen,

wij plannen een eilanddampkap met randafzuiging.

onderaan is niet de filter zichtbaar, maar een plaat (MDF ofzo).

hierin moeten 2 spots komen om de cordon blue te zien liggen.

nu, als we de filter zulltn moeten vervangen (de filter zit hoger, tegen het plafond, de dampkap bak komt 40-50 cm lager uit), is er dan een systeem dat:

- ervoor zorgt dat ik de plaat met spots kan verwijderen, en dus de kabel loskoppel zonder veel te moeten vijzen ?
- bovendien - onze motor hangt buiten - heeft de schrijnwerker gepland om de kabel van de motor in de afvoerdarm te leggen. ik voel dat dit niet goed kan aflopen (dampkap op volle kracht en kabel die rammelt)

weet iemand raad ?
 
Lid geworden
13 jul 2006
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
0
aan iedereen met eilanddampkap:



allen,



wij plannen een eilanddampkap met randafzuiging.

onderaan is niet de filter zichtbaar, maar een plaat (MDF ofzo).



hierin moeten 2 spots komen om de cordon blue te zien liggen.



nu, als we de filter zulltn moeten vervangen (de filter zit hoger, tegen het plafond, de dampkap bak komt 40-50 cm lager uit), is er dan een systeem dat:



- ervoor zorgt dat ik de plaat met spots kan verwijderen, en dus de kabel loskoppel zonder veel te moeten vijzen ?



- bovendien - onze motor hangt buiten - heeft de schrijnwerker gepland om de kabel van de motor in de afvoerdarm te leggen. ik voel dat dit niet goed kan aflopen (dampkap op volle kracht en kabel die rammelt)



weet iemand raad ?[/quote]
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
140
Waarderingsscore
0
Punten
0
Je kan toch gewoon de MDF-plaat waarin je spots zitten en de filter camoufleert aan scharnieren hangen? Ik ben toch van plan het zo te doen.



Op de stand van Ventomatic http://www.ventomatic.com/Groep7.htm op Batibouw was zoiets uitgevoerd.



Langs één kant gewone scharnieren en langs de andere kant een soort druksluiting dus eenmaal vastgeklikt blijft alles hangen en voor je spotjes gewoon iets langere draden voorzien.
 
Lid geworden
13 jul 2006
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
0
Stekke wrote:
Je kan toch gewoon de MDF-plaat waarin je spots zitten en de filter camoufleert aan scharnieren hangen? Ik ben toch van plan het zo te doen.



Op de stand van Ventomatic http://www.ventomatic.com/Groep7.htm op Batibouw was zoiets uitgevoerd.



Langs één kant gewone scharnieren en langs de andere kant een soort druksluiting dus eenmaal vastgeklikt blijft alles hangen en voor je spotjes gewoon iets langere draden voorzien.



Stekke,



met schrijnwerker net besproken.



kopmt in orde



dank je voor de tip



Jasmijn05
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan