-
Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
eerste maal hakselen
lukanar
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 27 mrt 2007
- Waarderingsscore
- 6.134
- Punten
- 113
Takken tot cc 15 mm zal er wel mee gaan.... als je ze mondjesmaat aanbrengt en zo een paar keer wees gegroet bid voor je aan de volgende handvol kan beginnen.
Klimopranken, braam of andere klimachtige mag je vergeten, de schoepen draaien vast .
Wil je effecient, vlot, snel en grondig werken ?
Eliet hakselar huren
O en alles in vet drukken hoeft niet hoor
Klimopranken, braam of andere klimachtige mag je vergeten, de schoepen draaien vast .
Wil je effecient, vlot, snel en grondig werken ?
Eliet hakselar huren
O en alles in vet drukken hoeft niet hoor
Tommie1
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 15 apr 2011
- Waarderingsscore
- 930
- Punten
- 113
Voor de takken idd iets huren, anders ben je daar weken mee bezig. Een tak van 2 cm, daar hangt nog wat aan, en dat zal de boel opstroppen bij een klein machien.
Maar ik ben benieuwd wat je met de wortels etc gaat doen.
Maar ik ben benieuwd wat je met de wortels etc gaat doen.
Ik heb de Bosch AXT 25 TC (niet de AXT 25 D) zelf meermaals gehuurd bij de DHZ van de familie Backeljau en achteraf zelf gekocht. Dit weekend nog mee gewerkt. 20 mm zal geen probleem zijn.
Een heel bos zou ik er ook niet door jagen, dan moet je eerder bij een ander verhuurbedrijf zijn.
Een heel bos zou ik er ook niet door jagen, dan moet je eerder bij een ander verhuurbedrijf zijn.
ik ga een dezer eerst al eens beginnen snoeien en zien hoe groot den berg is en hoe snel ik ermee weg wil. ik ga ofwel lukanar volgen en ineens zo'n eliet huren ( m250 voor 90 euro per dag ) ofwel zelf iets kopen ( stihl ghe 150 ? ) , deze kan ik dan " op gemakske" gebruiken na nadien verkopen