• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

een valabel alternatief voor trudoors van idem

Lid geworden
23 okt 2006
Berichten
92
Waarderingsscore
0
Punten
0
Kent iemand een kwalitatiefwaardig alternatief voor trudoors van idem? (je weet wel is gevelbekleding in aluminium waarbij de garagepoort volledig geïntegreerd is in de gevel)



Heb al veel gelijkaardigs gezien, maar niks dat voor mij het uitzicht haalt van trudoors.



Trudoors van Idem heeft één groot nadeel: de prijs.



Graag jullie alternatieven



Thanks
 
Lid geworden
20 apr 2009
Berichten
265
Waarderingsscore
0
Punten
0
Iedereen nog steeds content van zijn IDEM? Wij zijn nog altijd de eeuwige twijfelaar aan het spelen :D
 
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
1.561
Waarderingsscore
0
Punten
0
pollepel wrote:
Iedereen nog steeds content van zijn IDEM? Wij zijn nog altijd de eeuwige twijfelaar aan het spelen :D





Ik heb uiteindelijk voor TSV uit Retie gekozen en ben zeer tevreden over de poort + gevelbekleding

En de prijs was een stuk interessanter dan IDEM
 

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
4.861
Waarderingsscore
38
Punten
48
Nog altijd tevreden van. Wij hebben ook lang getwijfeld, het is natuurlijk een enorm bedrag hé.
 
Lid geworden
20 apr 2009
Berichten
265
Waarderingsscore
0
Punten
0
idd enorm bedrag...



wij hebben de knoop doorgehakt en zijn toch maar voor een IDEM-trudoor gegaan :D
 
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
38
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wees maar blij dat je bij idem de poort hebt aangekocht.



Met wat wij nu weten en hebben meegemaakt, zouden wij onze poort nu ook daar kopen

en niet kiezen voor het goedkopere alternatief!
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
5.143
Waarderingsscore
1
Punten
0
1382 wrote:
Wees maar blij dat je bij idem de poort hebt aangekocht.



Met wat wij nu weten en hebben meegemaakt, zouden wij onze poort nu ook daar kopen

en niet kiezen voor het goedkopere alternatief!

Vertel, uw poort staat nog geen jaar zie ik.
 
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
1.561
Waarderingsscore
0
Punten
0
1382 wrote:
Wees maar blij dat je bij idem de poort hebt aangekocht.



Met wat wij nu weten en hebben meegemaakt, zouden wij onze poort nu ook daar kopen

en niet kiezen voor het goedkopere alternatief!



Vertel vertel! Ben ik wel eens benieuwd naar en door wie geplaatst dan?



Onze poort komt niet van Idem, maar ligt veel mooier in één vlak met de gevelbekleiding

dan alle IDEM referenties die ik ben gaan bekijken hoor.
 

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
4.861
Waarderingsscore
38
Punten
48
dennisschmitz wrote:
1382 wrote:
Wees maar blij dat je bij idem de poort hebt aangekocht.



Met wat wij nu weten en hebben meegemaakt, zouden wij onze poort nu ook daar kopen

en niet kiezen voor het goedkopere alternatief!



Vertel vertel! Ben ik wel eens benieuwd naar en door wie geplaatst dan?
TSV, als je even verder in het topic kijkt. ;)



Quote:
Onze poort komt niet van Idem, maar ligt veel mooier in één vlak met de gevelbekleiding

dan alle IDEM referenties die ik ben gaan bekijken hoor.
Pics ? De onze ligt perfect in één vlak.

fgh2949.jpg
 
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
1.561
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ja FB mijn poort is ook door TSV geplaatst en ook mooi in één vlak ben er zeer tevreden van!



Was benieuwd naar de slechte ervaringen van 1382 met een goedkoper alternatief.
 
Lid geworden
11 mrt 2009
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij zijn ook zéér tevreden van TSV.



Het scheelde zomaar even €8000,00 (btw incl) met de offerte van Idem!!!

De mensen van Idem vertelden met een lachje op hun gezicht 'wij zijn toch de enigen die dat maken, je zal dat nergens anders vinden'.



TSV heeft perfect werk geleverd. Zéér goed geïsoleerd (met de isolatie die wij voorzien hadden, 2x5cm) en bij ons is het niet alleen in één vlak, maar ook effectief onzichtbaar waar de poort zit. De kleur is identiek aan onze profielen die ertegen geplaatst werden (voor- en achterdeur). Ze vroegen de lak-code van de reynaers 9008 en er is geen enkel verschil merkbaar. Er zit exact evenveel glinstering in.



Dikke pluim voor TSV die correcte technische tekeningen afleverden en bereid waren om samen met de ramenfabrikant te komen opmeten, zodat ze mooi konden afstemmen op elkaar.



Ik hoor graag waarom 1382 ontevreden is.
 

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
4.861
Waarderingsscore
38
Punten
48
Ik ben wel benieuwd naar foto's ^^



Bij ons scheelde het nog geen 2.000 euro tussen IDEM & een andere firma. Dan maar voor IDEM gegaan. TSV heb ik geen offerte aangevraagd.
 
Lid geworden
20 apr 2009
Berichten
265
Waarderingsscore
0
Punten
0
Prijs van idem is wel gezakt in vgl met vroeger denk ik. Tussen onze offerte die we een halfjaar geleden kregen en die van vorige maand zat maar liefst 900 euro verschil, zonder dat we zelf achter korting hadden gevraagd of zo. Een beetje concurrentie op de markt is altijd goed he:)
 
Lid geworden
22 sep 2009
Berichten
60
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij hebben onze poort/voordeur besteld bij Vaco poorten. Deze wordt uitgevoerd in hetzelfde vlak in afrormosia. We hebben er een aantal referenties van gezien en die zagen er heel goed!
 
Lid geworden
16 dec 2010
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
0
L-door heeft dit ook in zijn gamma, gezien op Batibouw.

Poorten in hetzelfde vlak (Alu, Trespa, Eternit bekledingen), met lamellen, met hout.
 
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
54
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb deze week offerte gekregen van IDEM voor Trudoors en de prijs viel heel goed mee.

De prijzen zijn duidelijk aan het zakken bij hen. :)
 

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
4.861
Waarderingsscore
38
Punten
48
jurtri wrote:
Ik heb deze week offerte gekregen van IDEM voor Trudoors en de prijs viel heel goed mee.

De prijzen zijn duidelijk aan het zakken bij hen. :)

Tja, veel hangt ook af van de grootte natuurlijk.
 
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
5.143
Waarderingsscore
1
Punten
0
F-B wrote:
jurtri wrote:
Ik heb deze week offerte gekregen van IDEM voor Trudoors en de prijs viel heel goed mee.

De prijzen zijn duidelijk aan het zakken bij hen. :)

Tja, veel hangt ook af van de grootte natuurlijk.

Welke grootte? Den ene koopt voor 41 mio€ een ploeg en den andere voor 41€ een shirt, beide denken een koop gedaan te hebben....
 

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
4.861
Waarderingsscore
38
Punten
48
paso wrote:
F-B wrote:
jurtri wrote:
Ik heb deze week offerte gekregen van IDEM voor Trudoors en de prijs viel heel goed mee.

De prijzen zijn duidelijk aan het zakken bij hen. :)

Tja, veel hangt ook af van de grootte natuurlijk.

Welke grootte? Den ene koopt voor 41 mio€ een ploeg en den andere voor 41€ een shirt, beide denken een koop gedaan te hebben....

Ik wil maar zeggen dat het moeilijk prijzen tussen projecten te vergelijken is.

Jurtri zegt dat de prijs van IDEM goed meevalt, maar tov wat ? Van andere offertes voor een gelijkaardige uitvoering van een andere fabrikant ? Of in vergelijking met andere prijzen die hier in het topic vermeld staan ? En dat laatste is natuurlijk gewoon appels met peren vergelijken.

Als je een Trudoor wilt die gewoon uit poort + een stukje gevelbekleding van 1m , dan zal dat natuurlijk meevallen in prijs.
 
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
54
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hierbij de grootte en prijs.

Oordeel zelf maar



Poort: Breedte: 2500 mm

Hoogte: 2300 mm



Vast paneel: (740+500)x2300 mm



Inderdaad maar een kleine oppervlakte.

De prijs van IDEM is 5650 euro, LDOOR is 40% duurder
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan