een valabel alternatief voor trudoors van idem

Lid geworden
15 jun 2007
Waarderingsscore
0
Punten
1
Sectionaalpoorten. Hoe plaatst ge hier een foto op het forum?

Lid geworden
15 jun 2007
Waarderingsscore
0
Punten
1

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Waarderingsscore
9
Punten
38
Is dat mijn gedacht, of springt dat middenvlak iets naar voor ?

Lid geworden
30 mei 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ja lijkt mij ook iets naar voor te springen. zal een kleine 3 a 4 cm zijn. Dit zijn tenminste de alternatieven die vaak aangeboden worden, ook door idem zelf overigens. Maar ja, voor de puristen onder ons...

Lid geworden
15 jun 2007
Waarderingsscore
0
Punten
1
Middenvlak springt hooguit 2 a 3 mm vooruit, eigenlijk niet zichtbaar zonder er met uwe neus vlak voor te staan.

1 grote poort van 6,5 m is ook niet echt praktisch en vooral nog duurder.

Lid geworden
11 apr 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
De firma L-door heeft ook een alternatief, met een uitsprong van slechts 1 cm. Bij ons wordt dit geplaatst, als alles op schema blijft, nog in de loop van februari.

Lid geworden
17 sep 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
iemand ervaring met firma's uit limburg die dit kunnen installeren?

Wij hebben in onze voorgevel ook een vlak bestaande uit voordeur, twee aluminium ramen, garagepoort en daartussenin enkele vlakken. We zoeken hiervoor ook een mooie gepaste bekleding en een installateur. Zouden ramenleveranciers (vb alracon) dit ook kunnen?

groeten

Lid geworden
30 mei 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik ben momenteel nog aan het kijken naar een alternatief door een poort met enkel een aluminium frame te nemen van Normstahl en dit te laten bekleden door een schrijnwerker met Trespa en dit laten aansluiten op de gevelbekleding, ook in trespa.

Prijs voor de poort alleen is 3000 euro inclusief btw. Dan blijft er nog een deel over voor de gevelbekleding. Wacht nog op offertes hiervoor.

Trudoors kost 6500 tot 7000 euro.

Van de firma L-door heb ik doorgekregen dat ze met iets zoals trudoors bezig zijn en dat zou eind deze maand op de markt komen.

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Waarderingsscore
9
Punten
38
Ik ben eens benieuwd ....

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Onze poort zal komen van bij Votech in Kuurne, poort van bijna 6 m bekleed met alu lamellen.

Hij heeft al veel gewone sectionaalpoorten gedaan (zie zijn website), maar zou ook wat meer speciale poorten willen doen (zoals de onze :D ), maar ook poorten type Trudoors bv met houtbekleding die doorloopt op de gevel naast de garagepoort.

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Waarderingsscore
9
Punten
38
Mja, de foto's op de site zien er toch nog niet zo 'invisi' uit als een trudoor hoor ...

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nee, zoals ik zeg, hij heeft nu enkel "banale" poorten, maar wil wel ook de meer speciale dingen aanbieden, zoals onze poort bekleed met alu lamellen, maar ook Trudoorsachtige poorten.

't Moet één keer de eerste keer zijn natuurlijk.

Enfin, ik ga er verder over zwijgen, 't is niet mijn bedoeling reclame te maken.

Lid geworden
30 mei 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hörmann zou ook een nieuwe poort hebben om zelf te bekleden die volledig vlak ligt en onzichtbaar is.

Iemand al prijzen hiervoor?

Wacht zelf nog op prijzen om het met trespa te realiseren

Lid geworden
18 apr 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
dennisschmitz wrote:
Hörmann zou ook een nieuwe poort hebben om zelf te bekleden die volledig vlak ligt en onzichtbaar is.

Op batibouw gezien en contact gehad met de plaatselijke verdeler.

Plan doorgestuurd..... gewacht...... mailtje gestuurd om te vragen waar de offerte bleef....

En nog steeds niets ontvangen.......

Hetzelfde meegamaakt met een idem verdeler uit Oudenaarde, deze kwam niet opdagen op onze afspraak....

Mijn conclusie..... ga gewoon naar idem zelf !

Lid geworden
30 mei 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb tot nu goede ervaringen met TR poorten, duidelijke uitleg, snel een offerte en betere prijs als idem.

Van idem heb ik een prijs en van TR poorten... maar aangezien veel bedrijven nu op de proppen komen met dergelijke poorten wil ik de prijsverschillen eens zien.

Ik heb 3 Hörmann verdelers een offerte aanvraag gestuurd...

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Waarderingsscore
9
Punten
38
dennisschmitz wrote:

Gezien op batibouw; vond ik niet mooi, eerlijk gezegd.

Lid geworden
30 mei 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
F-B wrote:
dennisschmitz wrote:

Gezien op batibouw; vond ik niet mooi, eerlijk gezegd.

Wat is er dan niet mooi aan, de poort is te bekleden met het materiaal van jouw keuze. Als het dan nog vlak ligt met de rest van de gevelbekleding...

F-B

Zeer Actief lid
Lid geworden
3 aug 2006
Waarderingsscore
9
Punten
38
Hetgeen ik gezien had, was bekleding met staal, en dat was nogal 'grof'.

Smaken verschillen natuurlijk, maar op dit moment kan dit me niet overtuigen.

Bovenaan