Ik heb sanitair, regenwater, gasleiding, ketel en vloerverwarming via hen gedaan. Alles werkt en is zeer proper afgewerkt ... dikke pluim voor mij.
Al bij al ben ik tevreden, je kan op voorhand een opleiding volgen waar ze de basishandeling allemaal tonen. Je krijgt bij het materiaal een algemene handleiding waar ook alles instaat. Je moet natuurlijk wel zelf aan de slag en ook zelf bepalen waar je het materiaal zal ophangen. Volledig idiot-proof is het zeker niet, maar je kan hen wel bellen met vragen, wat meestal toch goed verloopt.
Voor de vloerverwarming werken ze samen met thermoduct. Dat was een ramp.
Bestelling was plots geannuleerd 2 dagen voordat ik het materiaal ging ontvangen, je moet hen doorgeven waar je vloerverwarming gaat plaatsen (vragen of het onder de kachel mag krijg je gewoon geen antwoord op), de legplannen klopten niet, het woordje uitleg van de leverancier was ondermaats en ondeskundig.
Ik had voor het verdiep het profi-low systeem gekozen. Bij de levering was het toch het gewone systeem, gevraagd of dit kwaad kon, absoluut niet. Ik vertrouwde het niet dus de zaakvoerder gecontacteerd. Heel mijn vloer ging er uitspringen, zeker niet plaatsen. De volgende dag hebben ze dan een rol van 600 m met de dunnere buis geleverd omdat ze geen tijd hadden om ze in de kringen te knippen. Zo een rol krijg je echt niet op het eerste verdiep...
Ik zou het, buiten de vvw, opnieuw doen. Het feit dat je materiaal gratis kan ontlenen is ook een grote plus. Wel tijdig reserveren.