• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Druk cv ketel vitrines 050w viessmann

Lid geworden
23 dec 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb een vitodens 050w en zou de druk moeten verhogen staat nu op 0,9 bar, maar ik ben een leek op dit gebied en heb nog nooit de druk moeten verhogen.
Kan er mij iemand helpen daarmee aub?
 

Bijlagen

  • p_20181223_125008.jpg
    p_20181223_125008.jpg
    496,1 KB · Weergaven: 44

m1chaelm

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
2.377
Waarderingsscore
257
Punten
83
Zit er geen blauw kraantje op de onderkant van de ketel zelf?
 

jan 007

Zeer Actief lid
Lid geworden
16 nov 2018
Berichten
3.025
Waarderingsscore
16
Punten
38
er moet ergens een verbinding zijn met je cv leiding  en koudwaterleiding, zie deze ook niet direct op de foto (mss mer naar onder)


https://www.youtube.com/watch?v=eaJDmGY7V9s

op het filmpje is deze verbinding net onder de ketel (maar niet altijd zo)

dus zoek nar een verbinding tussen cv leiding en kw leiding en kraantje openzetten (meestal dubbel kraantje)en je druk zal verhogen 
 

bgcw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
3.080
Waarderingsscore
739
Punten
113
denk ook dat je eens een foto lager moet maken. hier is het niet op te zien.
 

Tom DV

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
29 aug 2009
Berichten
2.147
Waarderingsscore
503
Punten
113
Foto is niet zo heel duidelijk maar op het eerste zicht is hier geen rechtstreekse verbinding naar de waterleiding.