• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Dringend gyprocwerker nodig

Kwakkel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 okt 2011
Waarderingsscore
376
Punten
83
Kans is klein, maar ik waag maar even een poging...

Gezien een ongeluk nooit alleen komt, heeft vandaag de firma die de gyprocwerken kwam uitvoeren laten weten dat ze afhaken voor ons project.
Komt niet zo goed uit, vermits ze eind maart zouden moeten beginnen (en een 4-tal weken nodig zouden hebben gehad).

Architect en wijzelf gaan op zoek naar iemand die op korte tijd kan inspringen (en tegelijkertijd ook degelijk werk levert). Gezien de korte tijdspanne, verwacht ik niet dat dat eenvoudig gaat zijn. Vandaar dat ik dus dacht even te polsen of hier iemand nog een bedrijf kan aanraden?
Het zou gaan over een 120m² (schuin) plafond + een 40m² watervaste gyproc (douche/...) op OSB + 130m² (ondertussen misschien iets meer) 'gewone' binnenmuren (met plaatselijke verstevigingen waar nodig voor keuken/....).

Mocht iemand een partij kunnen aanbevelen, dan horen we het graag :)
Zoniet, bedankt om te hebben gelezen :)

EDIT: regio tussen Antwerpen en Mechelen, in Rumst (Duffel, Lier, Aartselaar, .....)

Laatst bewerkt:

Kwakkel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 okt 2011
Waarderingsscore
376
Punten
83
probeer stoops uit Mechelen even, je weet maar nooit.
Goede tip, maar daar had ik (eerder) een offerte bij opgevraagd. Na (ik weet niet meer hoeveel, maar pakweg 4 ofzo) maanden wachten, contact, rappel per telefoon en email, heb ik opgegeven om van hem een offerte te krijgen.
Kan inderdaad wel opnieuw proberen :)

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
5.962
Punten
113
En heeft de afhakende firma niet eventueel een concullega die hij kan aanspreken ?

Grotere firma in de buurt aanspreken, eventueel mannen die weekendwerk willen doen (tegen meerprijs)
Baeten Van Es is van de buurt , maar die zal je wss al aangesproken hebben ..

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Waarderingsscore
1.655
Punten
113
@Kwakkel

Wij hebben vorig jaar groot gebouwd, vloer en wandbetegeling en bezetwerken (inclusief vlaktrekken gyproc) laten doen door gepae.be (Verschillende werkploegen die die verschillende werken deden) ze doen het kleinere projectwerk of grotere particuliere woningbouw. Ze doen ook gyprocwerken. Wij waren zeer tevreden van kwaliteit van uitgevoerde werk, en van prijs zaten ze wel concurentieel. Ik was wel elke dag een paar keer op den bouw maar de ploegen op onze werf zou ik iedereen elke dag aanraden.

Dat gezegd zijnde, ze hebben hier geen gyproc of wanden geplaatst, en bij elke ploeg kan het werk anders geleverd worden ;) ook qua prijs voor wandwerk geen idee. Regio is 9170 -9100. Misschien een optie. Best bellen of bellen na mailen met een van de twee bazen ;)

Qua facturatie en zaakvoering vond ik ze ook correct, je merkt dat ze een zaak uitbouwen die op langz termijn succesvol wil zijn ;)

albarius

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
6 mrt 2008
Waarderingsscore
818
Punten
113
...regio tussen Antwerpen en Mechelen, in Rumst (Duffel, Lier, Aartselaar, .....)
Herman uit Kontich? Werkt met verschillende ploegen.
Intussen hoor ik ook eens zelf bij een kennis-coördinator of die iemand heeft in z'n pool van aannemers.

Laatst bewerkt:

Kwakkel

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 okt 2011
Waarderingsscore
376
Punten
83
En heeft de afhakende firma niet eventueel een concullega die hij kan aanspreken ?

Grotere firma in de buurt aanspreken, eventueel mannen die weekendwerk willen doen (tegen meerprijs)
Baeten Van Es is van de buurt , maar die zal je wss al aangesproken hebben ..
Baeten-Van Es helaas wat minder positieve zaken van gehoord (weliswaar enige tijd geleden).
Heb geen zin om van de afhakende firma een referral te krijgen. De argumentatie die ze aandragen klopt niet met de realiteit. Geloof dat ik de naam hier via het forum had gekregen, maar zal deze positieve feedback dus niet kunnen herhalen.

@Kwakkel

Wij hebben vorig jaar groot gebouwd, vloer en wandbetegeling en bezetwerken (inclusief vlaktrekken gyproc) laten doen door gepae.be (Verschillende werkploegen die die verschillende werken deden) ze doen het kleinere projectwerk of grotere particuliere woningbouw. Ze doen ook gyprocwerken. Wij waren zeer tevreden van kwaliteit van uitgevoerde werk, en van prijs zaten ze wel concurentieel. Ik was wel elke dag een paar keer op den bouw maar de ploegen op onze werf zou ik iedereen elke dag aanraden.

Dat gezegd zijnde, ze hebben hier geen gyproc of wanden geplaatst, en bij elke ploeg kan het werk anders geleverd worden ;) ook qua prijs voor wandwerk geen idee. Regio is 9170 -9100. Misschien een optie. Best bellen of bellen na mailen met een van de twee bazen ;)

Qua facturatie en zaakvoering vond ik ze ook correct, je merkt dat ze een zaak uitbouwen die op langz termijn succesvol wil zijn ;)
Voor pleisterwerken was een collega van mij minder tevreden van hen helaas.
...regio tussen Antwerpen en Mechelen, in Rumst (Duffel, Lier, Aartselaar, .....)
Herman uit Kontich? Werkt met verschillende ploegen.
Intussen hoor ik ook eens zelf bij een kennis-coördinator of die iemand heeft in z'n pool van aannemers.
Bedankt voor de tip!

Ondertussen lag de oplossing wat dichter bij huis: een algemeen aannemer (Reno-bo), die regelmatig contact heeft met onze man voor het sanitair en vloerverwarming, en die reeds enkele boringen was komen doen voor ons, heeft een ploeg waar hij mee kan schuiven. Hij kan dit gelukkig opnemen op korte tijd (27/3 ipv 20/3) - prijsstijging nemen we er maar bij :/

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan