Dringend: electro groothandel Limburg of Vlaams Brabant

Lid geworden
22 mei 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
We gaan zelf de electriciteit leggen en zijn nu op zoek naar een electro groothandel om al ons materiaal te kopen (buizen, kabels, stopcontacten, electr.kast ...) We willen zo ons budget wat binnen de perken houden ipv aankopen te doen in de Gamma of Brico.

Wie kent er een budgetvriendelijke groothandel in Limburg of Vlaams Brabant waar je als particulier kan kopen?

Vriendelijke groeten

Kirsten

G

Guest

Guest
zowat elke bouwzaak waar ze met betonmolens en/of grote vrachtwagens vol bakstneen rondrijden ?

Lid geworden
24 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
falcon10 wrote:
zowat elke bouwzaak waar ze met betonmolens en/of grote vrachtwagens vol bakstneen rondrijden ?
Ik wist niet dat ze in een electrozaak met vrachtwagens vol bakstenen en betonmixers rondreden.....

@ Kirsten. De Meutter in Heist-Op-Den-Berg. Ikzelf woon op een uur rijden van daar, maar het loont toch de moeite om zo ver te rijden.

Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dag Kirsten,

als zelfbouwer kan je op het industrieterrein in St-Truiden terecht bij Claessen - ELGB http://www.claessen.be/

Als je weet wat je nodig hebt kun je daar alles bestellen.

Onze materialen komen ook van daar.

Lid geworden
15 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
chiemsee wrote:
Dag Kirsten,

als zelfbouwer kan je op het industrieterrein in St-Truiden terecht bij Claessen - ELGB http://www.claessen.be/

Als je weet wat je nodig hebt kun je daar alles bestellen.

Onze materialen komen ook van daar.

Afhankelijk van waar je bent natuurlijk want ELGB zit op 4 adressen. Ook nog in Genk, Tessenderlo en het laatste ben ik effe kwijt :?

Lid geworden
2 aug 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
k haal al mijn materiaal bij Meers in heusden-zolder (in feite bijna Beringen)

Goeie service, je mag altijd vragen stellen...

Lid geworden
6 apr 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Als je iets speciaal zoekt, dat je nergens vinden kan: Frelek in Diest kan aan alles op korte tijd geraken en hebben meeste items in stock.

Lid geworden
27 aug 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik ga wss ook bij Sanelco. Ool onderstuening van de doe-het zelver indien nodig.

Lid geworden
4 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
elgro in lommel helpen u heel goed en is een groothandel en goedkoop (via mij 30 procent )

Lid geworden
9 apr 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Voor goede service én goedkoop moet je bij Meynen in Tessenderlo zijn. Want ik lees hier De Meutter in Heist op den Berg.... Vergelijk prijzen zou ik zeggen, en de beslissing in dan simpel.

Lid geworden
30 mei 2007
Waarderingsscore
0
Punten
1
Ben je dat zeker ?

Bij Rexel in Schaarbeek hangen affiches op de deur met de mededeling ENKEL VOOR PROFESSIONELEN. En dat is toch dezelfde keten.

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Rexel is megaduur imo. Probeer eens bij Sarem (aan de Vaart in Leuven langs Celis), maar hebben ook een vestiging in Hasselt denk ik.

En anders Demagro in Heverlee?

Lid geworden
22 mei 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Uiteindelijk zijn we bij ELGB in Sint-Truiden ons materiaal gaan halen.

Een uitgebreid gamma, professioneel advies en je hebt je materiaal na 10 minuutjes wachten.

Ze maakten er ook geen probleem van om een factuur voor ons te maken.

Groeten en bedankt voor de antwoorden!

Kirsten

Lid geworden
20 mei 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Kirsten wrote:
Uiteindelijk zijn we bij ELGB in Sint-Truiden ons materiaal gaan halen.

Een uitgebreid gamma, professioneel advies en je hebt je materiaal na 10 minuutjes wachten.

Ze maakten er ook geen probleem van om een factuur voor ons te maken.

Groeten en bedankt voor de antwoorden!

Kirsten

Vandaag hun factuur gekregen en amay nie wat een dure vogel !

Tot €1500 duurder voor HETZELFDE materiaal. [dus geen appelen met peren lijst ;-) ]

Alhoewel zij dichtbij voor mij liggen zal ik er niet aankopen.

Het heeft zo zijn voordelen om verschillende offertes op te vragen

Bovenaan