Wanneer je een LED-strip selecteert in je LoxConfig, zal deze ledstrip een looplichtfunctie hanteren.
dit stukje is me niet duidelijk, kan je een screenshot tonen van hoe je dat doet ?
Bij mij zijn LED-strips ook gewoon "lampen" die op en uitgang van een RGBW-dimmer aangesloten zijn en die zie ik ook in een simulatie bij alarm enkel aan en uit gaan.
Een looplicht kan je theoretisch in LoxConfig maken door meerdere uitgangen met timers na elkaar te laten aan- en uitgaan (ofwel een multiplexer of losse timers die je rechtstreeks op de I1, I2, ... ingangen aansluit, ofwel met een pulsgenerator die je op "trigger volgende stemming" aansluit). Om de volledige strip zo "heen en weer" te laten lopen heb je dan wel heel veel uitgangen (en dus dimmers) nodig.
Een wat eenvoudiger "running light" kan door bij voorbeeld 3 uitgangen te nemen die overvloeiend na elkaar aan- en uitgaan, dan moet de eerste uitgang LEDs 1, 4, 7, 10 enz doen aangaan, de tweede uitgang LEDs 2, 5, 8, 11 enz en de derde uitgang LEDs 3, 6, 9, 12 enz... Je LEDstrip moet daarvoor dus ook zo aanstuurbaar zijn en bij standaard LEDstrips kan dat niet. Op zich kan je bij voorbeeld een typische strip met 120 LEDs per meter elke 5cm apart kunnen aansluiten, maar dat zorgt wel voor behoorlijk wat bedradingswerk.
Alternatief is dat je op zoek gaat naar een LEDstrip die zelf de elektronica bevat om "lopend licht" te produceren, dat is populair bij auto-modding (IT/electronicaterm, ik denk dat het in de autowereld tuning heet

) om daglichten of pinkers wat opvallender te maken.